کد خبر 818473
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
بارش برف در منطقه اشکورات رحیم آباد

سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز در نقاط زیادی از کشور بارش برف را شاهد خواهیم بود و در برخی مناطق شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گزارش مشرق، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز بارش برف درکرمان، بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد در هرمزگان و بارش پراکنده برف و باران درشرق فارس، نیمه شرقی گلستان، خراسان شمالی و بخشهایی از استانهای خراسان رضوی پیش بینی می شود و از اواخر امروز از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می شود.


احد وظیفه افزود: امروزهوای سرد درنیمه شرقی کشور ماندگار بوده و در برخی مناطق شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود. فردا سه شنبه نیز دربرخی نقاط جنوب شرق کشورگاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشورجوی نسبتاً پایدار حاکم می شود.

به گفته وی از اواسط وقت چهارشنبه با نفوذ جریانهای شمالی دراستانهای ساحلی خزر بارش باران، وزش باد و درارتفاعات البرز و بتدریج درخراسان شمالی بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.

هوای تهران امروز صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۱۰ و یک درجه سانتیگراد اعلام شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس