فوتبال ساحلی

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که چندی پیش هدایت تیم اسپورتینگ پرتغال را در جام موندیالیتو برزیل به عهده داشت در موعد مقرر به ایران نیامد.

به گزارش مشرق، مارکو اوکتاویو که بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران انتخاب شد و 12 مهرماه قرارداد خود را امضا کرد، توانست ایران را به مقام سوم جام بین قاره‌ای برساند.

این مربی برزیلی که در فوتبال ساحلی دنیا شهرت زیادی دارد، پس از پایان مأموریت ابتدایی خود در تیم ملی ایران راهی مرخصی شد و در موعد مقرر به ایران نیامده است. این در حالی است که قرار بوده اوکتاویو یک هفته قبل یعنی اول ژانویه (11 دی‌ماه) در ایران حضور پیدا کند تا تمرینات تیم ملی را زیر نظر بگیرد. حال باید پرسید که دلیل غیبت این مربی در ایران در موعد مقرر چه بوده است.

اوکتاویو در زمان مرخصی خود چندان هم بیکار نبوده و هدایت تیم اسپورتینگ پرتغال را در جام موندیالیتو برزیل به عهده داشت. اتفاقی که همزمان با هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران رخ داده است. در این مسابقات تیم پارس جنوبی هم به عنوان نماینده ایران حضور داشت که زیر نظر فدراسیون فوتبال راهی این مسابقات شد. حال باید این سوال را پرسید که آیا در قرارداد اوکتاویو بندی وجود دارد که به او اجازه حضور در تیم باشگاهی را می‌دهد و آیا این کار با هماهنگی فدراسیون بوده است؟ در صورتی که پاسخ مثبت باشد باید پرسید آیا این کار تمرکز سرمربی تیم ملی را نمی‌گیرد؟

در هر صورت ممکن است چنین بندی در قرارداد اوکتاویو گنجانده شده باشد که در مرخصی هدایت تیم‌های باشگاهی را هم به عهده بگیرد و اگر اینطور باشد، فدراسیون در این زمینه اطلاع رسانی نکرده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس