کد خبر 81709
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵

يك مقام مسوول با بيان اين‌كه خبرهاي خوش و عملي درباره‌ي آزاد‌راه تهرات ـ شمال داريم كه پس از عملياتي ‌شدن اعلام مي‌شود، تصريح ‌كرد: ادامه اين‌ آزادراه حداكثر طي مدت ‌سه سال توسط پيمانكاران داخلي ساخته مي‌شود.

به گزارش مشرق، فرهاد قبادي- معاون برنامه‌ريزي، بودجه و فناوري اطلاعات شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل كشور- در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به اين‌كه اگر بخواهيم بخش خصوصي اقدام به سرمايه‌گذاري در اين بخش كند، بايد قيمت‌ها واقعي شود، ‌اظهار كرد: در اين راستا شركت ساخت و توسعه‌ي زيربناهاي حمل‌ونقل قيمت‌ها را منطقي مي‌كند و اجازه مي‌دهد سرمايه‌گذاران اجرا را نيز انجام دهند.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه آيا مي‌توان اميدوار بود كه با اين روش زمان اجراي پروژه‌هاي وزارت راه كاهش يابد و به مشكل آزاد‌راه تهران ـ شمال دچار نشوند؟ خاطرنشان كرد: از مسووليت آزادراه تهران ـ شمال فرار نمي‌كنيم؛ وظيفه‌ي ما اين است كه كارهاي مربوط به آن را به نحو احسن انجام دهيم.

وي با بيان اين‌كه براي اين پروژه تدابير جديدي انديشيده شده است، گفت: خبرهاي خوش و عملي درباره‌ي اين آزاد‌راه داريم كه پس از عملياتي‌شدن اعلام مي‌شود.

قبادي با اشاره به اين‌كه از سرمايه‌گذاران و پيمانكاران ايراني كه براي مشاركت در اين پروژه‌ي به‌نام حاضر شده‌اند، تشكر مي‌كنم، افزود: ادامه‌ي آزاد‌راه تهران ـ شمال(مناطق دو و سه) 100 درصد به صورت BOT داخلي خواهد بود و منطقه‌ي چهارم احتمالا تا پايان سال و منطقه‌ي يك تا پايان سال 92 تكميل شود.

وي عمده مشكل را در مناطق دو و سه اعلام و اظهار كرد: مطمئن هستيم توانايي و دانش فني ايراني‌ها غلبه خواهد كرد و اين پروژه به عنوان پروژه‌ي نمونه اعلام مي‌شود.

معاون شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور در پايان اعلام كرد كه سقف زمان پيشنهادي ما براي اجراي اين پروژه سه سال است.

چندي پيش نيز مهندس رضا پيل‌پايه از تغيير مسير مناطق دو و سه آزاد راه تهران ـ شمال و مذاكره با بخش خصوصي خبر داده ‌بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس