کد خبر 817028
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
کشتی

رسول خادم به عنوان مسئول امور فنی تیم ملی کشتی آزاد در همان نخستین روزهای تمرینات نشان داد نگاه ویژه‌ای به جوانان و برگزاری اردوهای مشترک دارد.

به گزارش مشرق، پرونده انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ، سرانجام با معرفی رسول خادم به عنوان مسئول امور فنی و حضور محمد طلایی به عنوان مربی ثابت تیم ملی بسته شد. در ادامه این تصمیمات، خادم و طلایی هم بلافاصله با هدف از دست ندادن زمان، مربیان ادواری را به اردو دعوت و نظارت بر نحوه تمرین آزادکاران را آغاز کردند.

خادم در همان روزهای ابتدایی اردو با برگزاری تمرینات مشترک تیم های جوانان و بزرگسالان در عمل نشان داد به فکر تحکیم تعامل و همکاری بیشتر این دو رده است و البته نگاه خاصی به جوانان آزادکار دارد.

او در حاشیه تمرینات روزهای اخیر بارها به این نکته اشاره کرده که کشتی آزاد ایران جوانان بسیار خوب و آینده‌داری را در اختیار دارد که به تازگی به رده بزرگسالان آمدند وباید شکوفا شوند. البته خادم و همکارانش در تیم ملی کشتی آزاد به این مساله هم اشاره کرده اند که هنوز اشکالات و نواقص مختلفی وجود دارد که باید برطرف شوند، اما در مجموع ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که باعث امیدواری او و متولیان کشتی است.

به گفته خادم که خود پس از مدتها دوباره به روی تشک آمده و صفر تا صد تمرینات آزادکاران را زیر نظر گرفته، این جوانان باید در رویدادها و تورنمنت‌های آتی شرکت کنند تا رفته رفته ترکیب تیم ملی در المپیک ۲۰۲۰ از بین همین نفرات شکل گیرد.

آزادکاران منتخب در دو ماه گذشته در اردوهای مقدماتی حضور داشتند و با تمرینات سبک و شاداب زیر نظر کادر فنی و مربیان ادواری در سطح آمادگی معمولی قرار گرفتند، اما به گفته رسول خادم، تمرینات جدی و اصلی تیم ملی کشتی آزاد از  روز یکشنبه آغاز خواهد شد. تمریناتی که باید تیم ملی را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا مهیا کند و طبیعتا با حضور مسئول فنی جدید و همکارانش با اردوهای قبلی متفاوت خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس