پلیس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: فردی که اقدام به توزیع مواد مخدر در شمال شهر تهران می‌کرد، در هنگام انتقال محموله ۵۰ کیلویی مواد مخدر به تهران دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مأموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با رصد اطلاعاتی متوجه شدند که فردی با هویت (م.الف) اقدام به ترانزیت گسترده مواد مخدر به مناطق شمال شهر تهران دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و بعد از چندین ماه‌ کار اطلاعاتی، سه‌شنبه شب مأموران پلیس، متوجه تردد محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی به سمت تهران شدند.

وی گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از یکی از استان‌های جنوبی، مواد را بارگیری کرده و به سمت تهران در حرکت بود با هماهنگی مرجع قضایی در یک اقدام عملیاتی در عوارض قم ـ تهران متوقف شد.این مقام ارشد پلیس تهران گفت: با توجه به حضور مسافران در اتوبوس و برای جلوگیری از هر نوع تنش و ناراحتی برای مسافران، خودروی مذکور با اسکورت به ترمینال جنوب هدایت شد.

وی اظهار داشت: پس از پیاده شدن مسافران، اتوبوس موردنظر مورد بررسی قرار گرفت و 50 کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده کشف و ضبط شد.

سرهنگ بخشنده افزود: دو نفر ازجمله خود (م.الف) که در اتوبوس حضور داشت به همراه سه نفر دیگر که در ترمینال جنوب منتظر محموله بودند دستگیرشدند؛ اتوبوس توقیف شد و دستگیرشدگان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس