شهید بابک نوری هریس

آیین چهلمین روز شهادت بابک نوری هریس جوان ترین شهید مدافع حرم دیشب در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ سردارعلی اکبر پورجمشیدیان جانشین نیروی زمینی سپاه کشوردرمراسم چهلمین روزشهادت بابک نوری هریس  شهید مدافع حرم گفت: عالمان و شهدا با مرگ از بین نمی‎روند، آثار و فواید آنان در جامعه باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه شهدا الگوی جویندگان حق و حقیقت هستند و ما باید همواره از راه و رسم شهدا تبعیت کنیم افزود: همان‌گونه که شهدا سبب پیروزی اسلام شده‌اند، مدافعان حرم نیز برای ما امنیت و آسایش به ارمغان آورده‌اند، پس ما باید در تمامی لحظات خود را مدیون خانواده آن بزرگواران بدانیم.

جانشین نیروی زمینی سپاه کشور گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهیدان است و به جرات می‌توان گفت که تمام عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی نتیجه خون این شهیدان است.

 سردار پور جمشیدیان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم موجب  آبروی اسلام و مسلمانان هستند، به تشریح جایگاه شهیدان در نزد خداوند پرداخت وتصریح کرد: چه افتخاری بالاتر از اینکه انسان در راه دفاع از اهل بیت(ع) شهید شود، شهدای مدافع حرم، در ادامه راه سیدالشهدا(ع) به شهادت رسیدند و همه ما باید یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بداریم.

شهید بابک نوری هریس از شهدای مدافع حرم گیلان متولد 71 است که در تاریخ 28 آبان ماه در سوریه در عملیات آزادسازی البوکمال به شهادت رسید و در یکم آذرماه در گلزار شهدای رشت آرام گرفت .

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    3 0
    از قیافش نور میباره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس