کد خبر 816546
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
سکه و ارز

در پی بروز برخی اغتشاشات محدود و تخریب اموال عمومی که به بروز ناامنی‌هایی منجر شده، قیمت سکه بهار آزادی هم در پی گرانی ارز روند صعودی به خود گرفته و به یک‌میلیون و ۵۰۵ هزار تومان رسیده است.

به گزارش مشرق،‌ نرخ فروش دلار هم‌اکنون در تابلوی صرافی‌ها 4400 تومان، یورو 5550 تومان، پوند انگلیس 6026 تومان و درهم امارات 1201 تومان ثبت شده است.

در بازار سبزه‌میدان نیز هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک‌میلیون و 505 هزار تومان، سکه تمام‌بهار طرح قدیم یک‌میلیون و 476 هزار تومان، نیم‌سکه 752 هزار تومان، ربع‌سکه 443 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 281 هزار تومان قیمت‌گذاری و فروخته می‌شود.

هر اونس طلا در بازار جهانی 1311.9 دلار و هر گرم طلای 18عیار در بازار داخلی 139 هزار و 927 تومان فروخته می‌شود.

به‌گفته برخی فعالان بازار، بروز برخی ناآرامی‌های اخیر هم در افزایش نرخ ارز و به‌تبع آن گران شدن سکه تأثیر داشته و به‌نظر می‌رسد، با ادامه برخی اغتشاشات، شاهد گرانی بیشتر ارز و سکه و تشدید گرانی‌ها و فشارها بر مردم خواهیم بود.

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی همزمان با تشدید نوسانات قیمت سکه در بازار گفت: بازار طلا بازار پرنوسان و پرریسکی است، محل مناسبی برای مردم عادی جهت سرمایه‌گذاری نیست و ممکن است با کاهش جهانی قیمت طلا خریداران سکه متضرر شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • .. IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    0 0
    خدا عربستان و امریکا رو لعنت کنه .باعث این گرانی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس