کد خبر 816524
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
نصیرزاده

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادم، از بازیکنان خارجی بی‌کیفیت استفاده نکند که فقط کارشان این است به AFC شکایت کنند.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده درباره شکست مقابل ذوب‌آهن در لحظات آخر و بازی بعدی گسترش مقابل سپیدرود رشت در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: باخت ما مقابل ذوب‌آهن بر اثر یک اتفاق بود متاسفانه در این بازی روز روز ما نبود و در لحظات آخر بر اثر یک اشتباه شکست خوردیم. بازیکنان ما در این بازی آنطور که باید و شاید بازی نکردند اما بازی با سپیدرود بسیار مهم است، با توجه به شوکی که به این تیم وارد شده می‌تواند این بازی را سخت کند، حضور علی کریمی به عنوان سرمربی می‌تواند برای تیم سپیدرود رشت نقطه قوت باشد.

وی ادامه داد: از یک لحاظ هم نتیجه بازی می‌تواند به نفع ما باشد چرا که می‌دانیم تیم با دید نظرمحمدی بسته شده شاید افکار این سرمربی از گذشته روی این تیم باشد و تیم ما باید از این نقطه ضعف استفاده کند تا نتیجه به نفع ما تمام شود اما علی کریمی چهره‌ای است که این بازی را متفاوت خواهد کرد.

نصیرزاده در مورد اینکه آیا بازیکنی در نقل و انتقالات نیم‌فصل جذب خواهید کرد یا خیر، گفت: باید بگویم بازیکن خوب ایرانی در حال حاضر در فوتبال ایران وجود ندارد، ما یک مهاجم نیاز داریم که در حال رایزنی هستیم. به دنبال بازیکن خوب لیگ یکی بودیم که با صحبت‌هایی که انجام دادیم به توافق نرسیدیم از لحاظ خطوط دفاعی بسیار با نظم هستیم. خداراشکر دروازه‌بان تیم ما دخسوس بسیار توانمند است جزء ۵ دروازه‌بان خوب لیگ برتر ایران است.

وی در ادامه گفت: درباره انتقال کوروش ملکی باید بگویم اولاً ملکی یکی از دروازه‌بانان با استعداد فوتبال ایران است و می‌تواند جزء بازیکنانی باشد که به تیم ملی دعوت شود اما متاسفانه زیر سایه دخسوس روی نیمکت قرار دارد خیلی از تیم‌های لیگ یکی خواستار این دروازه‌بان بودند اما ملکی دوست نداشت در لیگ یک بازی کند. بعضی از تیم‌های لیگ برتر هم به دنبال جذب این دروازه‌بان بودند ولی از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشتند و ما مخالفت کردیم.

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز درباره شرایط پرداختی مالی باشگاه‌ها نیز گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه نقدینگی در باشگاه‌ها کم است بیشتر تیم‌ها تا ۳۰ درصد به بازیکنان پول دادند بعضی از بازیکنان فکر می‌کنند باشگاه‌های دیگر پول بیشتری داده است اما باید بگویم بیشتر باشگاه‌ها به صورت یکسان به بازیکنان پولی پرداخت کردند چرا که پول در باشگاه‌ها بسیار کم است ما هم مثل بقیه تیم‌ها ۳۰ درصد به بازیکنانمان پرداختی داشتیم.

وی در ادامه درباره اینکه آیا مربی به کادر فنی گسترش اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: فیروز کریمی یکی از مربیان کامل فوتبال ایران است چرا که از همه لحاظ دانش خوبی دارد اما باید بگویم بهترین مربیان جهان هم ممکن است تحت فشار قرار بگیرند و نیاز دارند یک مربی که آرام دارد روی نیمکت باشد، ما با جلال چراغپور صحبت کردیم که به کادر فنی اضافه شود چرا که یکی از بهترین مربیانی است که دانش بالایی دارد، ضمن اینکه فرشاد فلاحت‌زاده هم جزء مربیانی است که خیلی به فیروز کریمی کمک کرده است، در حال حاضر کادر فنی خوبی در اختیار داریم، تیم ما نسبت به گذشته تغییرات اساسی داشته و امیدواریم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.

نصیرزاده درباره پیشنهادش به فدراسیون فوتبال در خصوص بازیکنان خارجی که در لیگ ایران بازی می‌کنند گفت: به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادم، از بازیکنان خارجی بی‌کیفیت استفاده نکند که فقط کارشان این است به AFC شکایت کنند، ضمن اینکه علاوه بر ۴ بازیکن از ۳ بازیکن خارجی استفاده کنند، اگر بازیکن خارجی از تیم های ایرانی  به AFC شکایت کند از لیگ ایران محروم شود و دیگر در لیگ ایران بازی نکند. من این پیشنهاد را کتباً به فدراسیون فوتبال ارسال کردم امیدوارم مورد قبول قرار گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: راجع به بحث تیم ملی هم باید بگویم ما با توجه به اینکه ملی‌پوشی در اختیار نداریم نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال  به باشگاه گسترش  بابت پیشنهاد کی‌روش ارسال نشده است ،اگر ملی‌پوش داشته باشیم با کمال میل در اختیار تیم ملی قرار می دهیم و نهایت همکاری را می‌کنیم تا تیم ملی با آرامش تمرینات خود را انجام دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس