کد خبر 816485
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
 وزارت نیرو

در حالی‌که هنوز وزیر نیرو دست به تغییرات اساسی در حوزه معاونت‌ها و مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه نزده است، خبرها حاکی از راهی شدن یک مدیر دوتابعیتی به این وزارتخانه است.

به گزارش مشرق، از وزارت رضا اردکانیان به عنوان وزیر نیرو بیش از 2 ماه می‌گذرد و در طول این مدت وزیر نیرو جلسات زیادی با گزینه‌های مطرح برای معاونت‌های آب و برق برگزار کرده است.

یکی از این معاونت‌ها که اتفاقاً بسیار هم حساس است، معاونت آب و آبفای وزارت نیروست.

بنابراین گزارش، با توجه به بحران آب در کشور و تأکید وزیر نیرو بر مدیریت تقاضا و مصرف، چهره‌ای برای معاونت آب و آبفا مطرح شده و اتفاقاً اردکانیان وزیر نیرو روی او تأکید دارد که به گفته کارشناسان به هیچ وجه تخصصی در مدیریت تقاضا نداشته و اساساً تخصص او سازه و ساخت سد است.

این متخصص سازه که قبلاً هم در سمتی دیگر و در یک وزارتخانه‌ دیگر مشغول به کار بوده است، مشخص نیست چگونه 2 سال در این وزارتخانه فعالیت کرده است.

در عین حال هفته گذشته اردکانیان وزیر نیرو جلسه‌ای با این مدیر برای تصدی معاون آب و آبفا داشته و تأکید کرده است که حتماً باید این سمت را بپذیرد، فردی که اتفاقا از مدیران دو تابعیتی است و باید دید این مدیر دو تابعیتی می‌تواند به وزارت نیرو راه یابد؟

وزارت نیرو هم اکنون یکی از بدهکارترین و یکی از حساس‌ترین وزارتخانه‌های دولت محسوب می‌شود و روزهای سختی را می‌گذراند.شرایط سخت وزارت نیرو از این بابت دشوار به نظر می رسد که بحران آب در کشور و حل آن یکی از چالش های اساسی این وزارتخانه محسوب می شود.

به این وضعیت باید بدهی‌های سنگین و اقتصاد نابسامان آب و برق را نیز اضافه کرد، گره‌ای که تا کنون هیچ یک از وزیران قبل موفق به باز کردن آن‌ نشده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    27 1
    این دو تابعیتی ها را از مناسب دولتی اخراج کنید . مملکت بیشتر ضربه ها را از اینها میخورد.
  • كارشناس IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    6 1
    با سلام و احترام آقاي دكتر علي نورزاد دو سال مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور از زير مجموعه هاي وزارت راه و شهرسازي بودند و به دليل دو تابعيتي بودن (كانادايي-ايراني) تعويض گرديد .
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    8 0
    تبریک به وزارت اطلاعات
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    8 0
    همه چیز فک و فامیلی مدیریت میشود و یک تابعبت و دوتابعیت فرقی ندارد همه مرفهین مسئول حتی رئیس جمهور بنوعی تابعیت اونور آب را دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس