کد خبر 815323
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کرانچار

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:من به دنبال این هستم که سرمربی تیم ملی دقیقا توضیح بدهد که شرایط ریکاوری باشگاه‌ها با تیم ملی چه فرقی دارد؟

به گزارش مشرق، کرانچار با سپاهان در نیم‌فصل اول نتایج خوبی کسب نکرد و در شان این سرمربی و سپاهانی که همیشه در کورس قهرمانی بود انتظارات هواداران سپاهانی را برآورده نکرد اما در نیم فصل دوم تیم سپاهان با توجه به بازیکنان جدیدی که جذب کرد نتایج خوبی را از ابتدا کسب کرد. با سایپا به تساوی رسید و تیم پدیده را با حساب 4 بر صفر شکست داد. به همین منظور با سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص آخرین وضعیت‌ این تیم گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

 دلیل نتیجه نگرفتن تیم سپاهان در نیم فصل اول چه بود و نیم‌فصل دوم را  چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

باید بگویم نتایج نیم‌فصل اول در شان سپاهان نبود. با توجه به اینکه ناچار شدیم 10 بازیکن جدید به این تیم اضافه کنیم، مطمئنا نیاز به زمان داشتیم تا تیم یک شکل شود. نیم‌فصل اول نتایج سپاهان نوسانات زیادی داشت. باید با تلاش و تمرینات مداوم این مشکل را حل می‌کردیم. با توجه به اینکه تیم سپاهان همیشه در کورس قهرمانی بوده این نتایج در شان این تیم نبود. طبیعی است که سعی کردیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و احساس می‌کنم دلیل اینکه در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکردیم به این دلیل بود که تغییرات در تیم زیاد بود اما آنچه که راضی کننده است بازی خوب بچه‌های تیم است که من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و نشان داد در نیم فصل دوم با توجه به اینکه با سایپا به تساوی رسیدیم و پدیده را شکست دادیم آغاز آینده خوب برای سپاهان است که امیدوارم همین روند  ادامه دار باشد.

حضور دستیار ایرانی در نیم‌فصل دوم چقدر تاثیرگذار بود و آیا این نیاز شما بود؟

بله این درخواستی بود که من داشتم و نیاز بود یک دستیار ایرانی به من اضافه شود. طبیعی است برای اینکه در نیم فصل دوم نتایج‌مان بهتر شود نیاز داریم نفراتی به تیم اضافه شود اما حضور دستیار ایرانی در روند عملکرد فنی تیم تاثیرگذار نبود بلکه در تکمیل تمرینات مؤثر بود.

با درخواست کی‌روش مبنی بر اینکه ملی‌پوشان یک یا دو روز در هفته در اردوی تیم ملی باشند، موافق هستد یا خیر؟

من به دنبال این هستم که سرمربی تیم ملی دقیقا توضیح بدهد که شرایط ریکاوری باشگاه‌ها با تیم ملی چه فرقی دارد؟ این تنها سؤال من به عنوان سرمربی تیم‌های باشگاهی نیست بلکه تمام مربیان به دنبال این هستند تا مطلع شوند دقیقا سرمربی تیم ملی چه درخواستی دارد. من نمی‌گویم نمی‌خواهیم به تیم ملی کمک کنیم. اگر در حد توان‌مان به تیم ملی کمک می‌کنیم فقط برایم این مهم است که سرمربی تیم ملی چه درخواستی دارد. من باید عرض کنم هنوز دستور کتبی از جانب فدراسیون فوتبال دریافت نکردیم. کی‌روش سرمربی بسیار بزرگی است. به نظرم موفقیت‌های خوبی در تیم ملی کسب کرده و باید برای اینکه تیم ملی در جام جهانی تقویت شود سرمربی تیم ملی با با مربیان  باشگاهی ارتباط بیشتری داشته باشد. درست است که بعضی بازیکنان لژیونر هستند اما بیشتر بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند از لیگ ایران هستند. باید ارتباط سرمربی تیم ملی و مربیان باشگاهی گسترده باشد و مطمئنا این اتفاق باعث می‌شود کمک‌های خوبی به تیم ملی شود.

آیا جلسه‌ای با کی‌روش تا به امروز داشته‌اید یا خیر، گفت:

نه من جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی نداشتم و به دنبال این بودم حتی جلسه‌ای برگزار کنیم  اما دستیاران کی‌روش می‌خواستند با من جلسه برگزار کنند.

آینده سپاهان را چطور می‌بینید؟

2 بازی که در نیم فصل دوم مقابل سایپا و پدیده انجام دادیم نوید روزهای خوبی را به سپاهان می‌دهد. باید تمام تلاش‌مان را کنیم تا در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

بازی بعدی شما مقابل پارس جنوبی جم است. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید.

باید بگویم پارس جنوبی تیم بسیار باکیفیتی است. در رده‌ای که قرار دارند نشان می‌دهد که چقدر این تیم با کیفیت است. ما باید با تلاش مقابل این تیم قرار بگیریم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. چون این بازی با مسابقه دور رفت فرق دارد. در اصفهان ما علیرغم بازی خوبی که مقابل این تیم انجام دادیم و با اخراج شدن یکی از بازیکنان‌مان ورق برگشت و اجازه دادیم تیم پارس به نتیجه برسد. بازیکنان خوبی در اختیار دارم و می‌دانم بازی سختی مقابل این تیم داریم.

با توجه به اینکه به آغاز سال جدید میلادی نزدیک می‌شویم چرا به تعطیلات کریسمس نرفتید؟ آیا دلیلش این است که باید به تیم سپاهان بیشتر کمک کنید با توجه به نتایجی که در دور رفت کسب کرده است؟

من کارمند باشگاه سپاهان هستم و وظیفه‌ام این است که تمام توانم را بگذارم تیم نتایج خوبی کسب کند. با توجه به اینکه شرایط جدول و بازی‌ها نزدیک به هم است باید از وقت‌مان استفاده کنیم تا تیم به روزهای خوب خودش برگردد.

در پایان در خصوص بازیکنان جدیدی که جذب کردید در نیم فصل دوم آیا راضی هستید یا خیر؟

بله راضی هستم. به نظرم بازیکنان خوب و با کیفیتی جذب کرده‌ایم و می‌دانم در ادامه به تیم کمک خواهند کرد. از برزیلی‌های تیم هم راضی بودم و با وجود اینکه کیفیت خوبی داشتند اما انتظارات ما را برآورده نکردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس