کد خبر 815194
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
پیروز قربانی

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم توانایی ادامه دادن روند رو به رشدش را دارد.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی درباره روند رو به رشد تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: با تغییراتی که شفر اعمال کرده است این تیم روندش خیلی بهتر شده است و از طرفی مصدومان استقلال با آمدن شفر به تیم برگشتند. در کل نمی‌توان از نقش شفر گذشت. استقلال در دفاع با صلابت و در حمله با زهر بالا بازی می‌کند. در تمام خطوط این تیم شادابی را می‌بینیم. بازیکنان استقلال چه در حمله و چه در دفاع پر تعداد هستند و نمایش‌های این تیم خیلی خوب است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا او هم فکر می‌کند استقلال می‌تواند جایگاه پرسپولیس در صدر جدول رده‌بندی را تهدید کند؟ اظهار کرد: چرا فشار به تیم وارد می‌کنیم؟ استقلال خوب بازی می‌کند و باید بازی به بازی پیش برود. آنها از انتهای جدول به رده چهارم رسیده‌اند. به نظرم درست نیست که این توقع را ایجاد کنیم. امیدوارم این روند خوب ادامه‌ داشته باشد و استقلال نتایج بهتری بگیرد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که به نظرش این تیم در چه خطوطی نیاز به تقویت دارد؟ گفت‌: استقلال تیم کاملی است. آنها در جلو و عقب بهترین بازیکنان را در اختیار دارند. مهم نحوه استفاده از بازیکنان است که شفر به خوبی آن را بلد است. شاید شفر قائل به این است که آبی‌ها بهتر تقویت شوند اما به نظرم استقلال تیم کاملی است.

قربانی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به بازی استقلال و تراکتورسازی چیست؟ گفت‌: تراکتورسازی در این فصل خودش را تقویت کرده ولی استقلال تیم با شخصیتی است که در هر بازی طرح و برنامه جدیدی دارد. با این حرف موافق نیستم که تراکتورسازی اولین آزمون جدی شفر است. مگر سپاهان و گسترش فولاد تیم‌های ضعیفی بودند؟ استقلال به سپاهان سه گل زد. در حال‌ حاضر تیم آسان نداریم. همه بازی‌ها سخت هستند. امیدوارم استقلال روندش را مقابل تراکتورسازی هم ادامه‌ دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس