حاجی دلیگانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت چاره‌ای برای رفع مشکلات معیشتی مردم بیاندیشد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست‌های دولت در کنترل بازار و نرخ تورم، گفت: امروز وضع اقتصادی کشور در شرایطی قرار گرفته که دولت بر اوضاع بازار کالاهای اساسی و معیشتی مردم تسلط ندارد.

وی با اشاره به افزایش متناوب و بدون پشتوانه قیمت در کالاهای اساسی، اظهار داشت: روزانه مردم به دفاتر نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه‌شان مراجعه می‌کنند و از تورم در کالاهای اساسی و همین‌طور بیکاری فرزندان‌شان گلایه دارند؛ دولت لازم است برنامه مشخص و مدونی برای ساماندهی وضع معیشتی مردم ارائه دهد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به اعتراضات گسترده مردم در سراسر کشور، آن را در راستای مطالبات معیشتی دانست و اظهار داشت: مردم نسبت به وضع معیشتی موجود گلایه دارند که دولتمردان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید چاره‌ای برای آن بیندیشند.

حاجی‌دلیگانی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس اجازه نمی‌دهند که بر قشر آسیب‌پذیر و عامه مردم فشار وارد شود، افزود: نمایندگان مجلس با هرگونه افزایش قیمت بی رویه در کالاهای اساسی و معیشتی مردم مخالف است.

وی با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۹۷ در مجلس، گفت: دولت پیشنهادی برای بهبود وضع معیشتی مردم در لایحه بودجه ۹۷ ارائه نداده و در صورتی که پیشنهاداتی در این رابطه و در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۷ در مجلس ارائه کند، آن را بررسی می‌کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: انتظار  داریم دولت گام‌های اساسی برای بهبود وضع معیشی و اقتصادی مردم بردارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    0 0
    مگر نمی بینید اکثر اعضای دولت به خاطر شب نخوابیدن از درد مردم ، سردرد میگرنی دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس