کد خبر 814519
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
مهدی محمدی نمایه

به جای برخورد با او، باید با مسئولی برخورد کرد که کار را به اینجا کشانده است. حتی اگر از منظر صرفا امنیتی نگاه کنیم، امروز باید کنار مردم ایستاد.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت‌:

اعتراض به مشکلات اقتصادی حق مردم است. اگر مرز اعتراض با آشوب روشن باشد، باید در برابر آن خاضع بود. اگر معترض در چارچوب جمهوری اسلامی فریاد می زند که برای جوانم شغل می خواهم یا گله دارد که مختصر پس انداز زندگی اش را در فلان موسسه اعتباری بالا کشیده اند، باید سخنش را شنید.

به جای برخورد با او، باید با مسئولی برخورد کرد که کار را به اینجا کشانده است. حتی اگر از منظر صرفا امنیتی نگاه کنیم، امروز باید کنار مردم ایستاد. دشمن زمانی قادر به سوء استفاده خواهد بود که میان مردم و نظام شکافی ببیند و به عمیق تر شدن آن طمع کند. "آنها که امکانات کشور دستشان است" باید یاد بگیرند اگر نمی توانند از درد مردم بکاهند لااقل با مردم همدردی کنند. وقتی چنین شد، حنای شیادان و مدعیان هم دیگر رنگی نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 69
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
    بدون شک تمامی تجمعات این چنینی با نفوذ دشمنان از جهت گیری اصلی خود به انحراف کشیده خواهد شد و مورد سو استفاده قرار خواهد گرفت.
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
      0 0
      از این ناراحتید ؟ عین آدمیزاد نمیگذاشتید این همه فساد شکل بگیره . قانون اساسی میثاق ملت را بخون تا ببینی ضامن عدم انحراف سازمانها با کیه
  • ناشناس IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
    0 0
    کاسه صبر مردم دیگر لبربز شده بخدا دیگر جان بلب رسیده انشاء الله که این اعترازات سیلی خروشان خواهد شد
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
    0 0
    چه عجب یکی این حرف را زد! اما قوه قضاییه تا کی به اسم مسخره مصلحت و ... سکوت می کند؟ خائنان به کشور تا کی جولان بدهند؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس