داروخانه نمایه

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس نسبت به حذف ۱۶۰ قلم دارو از سبد بیمه‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، علی نوبخت حقیقی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به  خروج صد و شصت قلم دارو از سبد بیمه‌ای گفت: در اینباره جلسه‌ای با مسئولان وزارت بهداشت،سازمان غذا و دارو  و تامین اجتماعی  خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مسئولان ذی‌ربط باید توضیحاتی درباره علت خارج کردن برخی اقلام دارویی از سبد بیمه‌ها به نمایندگان ارائه دهند، ادامه داد: البته در برخی از کشورها بیمه‌ها برخی از اقلام دارویی را از فهرست خارج می‌کنند و آنها را تحت پوشش قرار نمی‌دهند.

نماینده مردم تهران  در مجلس با تاکید براینکه مسئولان وزارت بهداشت و تامین اجتماعی باید به کمیسیون بهداشت اعلام کنند که کدام اقلام دارویی را  از سبد بیمه‌ها حذف کرده‌اند، افزود: چنانچه داروهای مفیدی از سبد بیمه‌ای حذف شده باشند باید در پوشش بیمه‌ای مدنظر قرار گیرند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت:قطعاٌ این موضوع با دعوت از مسئولان ذی‌ربط به ویژه سازمان غذا و دارو در کمیسیون پیگیری می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    6 1
    وقتی 160 قلم دارو را از بیمه حذف می کنید چرا در بیمه را تخته نمی کنید لا اقل اختلاس نکنند این یعنی حقوق بشر را نقص می کنید و حرف های احمد شئیر را تایید می کنید
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
      6 0
      نظر یعنی اعلام منطق حاکم بر عقل یک آدم حالا شما در حرفهای آقای نوبخت پیدا کنید پرتقال فروش را
  • حزمه هاردان IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    11 0
    نوبخت یه بار هم یه حرفی بزن ویه قولی بده که به نفع مردم باشه وعملی بشه همش حرف حرف حرف حرف دیگه حاسیست پیدا کردم بهت دوست ندارم بیای پشت تریبون
  • علی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    6 0
    مگر داروی غیر مفید هم داریم ..! متاسفانه در کشور ما مفهوم واقعی بیمه علی الخصوص بیمه تامین اجتماعی چیزی جز سرکیسه کردن مردم نیست چرا که علی رغم کسر مبالغ هنگفتی از حقوق و دستمزد کارگران تنها 30 از هزینه های درمان تحت پوشش قرار میدهد آنهم نه همه موارد بلکه عده ای از بیماریها و داروها را ...!
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    11 0
    از اون برخی از کشورها، بقیه خدمات بیمه و حقوق رو هم کپی کنید...
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
    8 1
    واقعا که تو ایران ازصدنفریک نفربالای شصت سال عمرنمی کنه که از بازنشستگی خود لذت ببره بعد اصلا معنی بیمه راشما اگه حالیتون بودبیمه شما بیمه نیست تف انداختن کف دست هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس