ترامپ

روزنامه آمریکایی گزارش داده که وکلای دونالد ترامپ در حال آماده شدن برای حمله به اعتبار مشاور امنیت ملی سابق او در پرونده تحقیق درباره «تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه» هستند.

به گزارش مشرق، در ادامه جنجال‌ها درباره تحقیقات پیرامون ادعای تباتی کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه، یک رسانه آمریکایی از آماده شدن وکلای رئیس‌جمهور این کشور برای هدف قرار دادن اعتبار مشاور امنیت ملی سابق و مستعفی ترامپ خبر داده است.

واشنگتن پست گزارش داده که وکلای دونالد ترامپ در حال آماده شدن برای حمله به اعتبار مایکل فلین مشاور امنتی ملی سابق و مستعفی ترامپ هستند تا در صورت ادعای او به انجام اقدامات غیر قانونی توسط ترامپ در پرونده تحقیق بازپرس ویژه تحقیقات در پرونده تبانی کارزار انتخاباتی ترامپ با روسیه، وکلای رئیس‌جمهور شروع به حمله به فلین کنند.

طبق گفته سه منبع مطلع، وکلای ترامپ در صورتی که فلین ادعاهایی علیه ترامپ یا دیگر مقامات کاخ سفید مطرح کند، او را «دروغگو» خطاب خواهند کرد و برچسب دروغگویی به او خواهند زد.

واشنگتن پست همچنین گزارش داده که تیم حقوقی ترامپ در محافل خصوصی می‌گویند که آقای فلین قادر به ارائه هیچ گونه مدرکی از اقدام مجرمانه ترامپ یا دیگر مقامات ستاد انتخاباتی او به رابرت مولر بازپرس ویژه تحقیقات درباره پرونده تبانی با روسیه نیست.

انتشار این خبر در حالی صورت گرفته که پیشتر برادر مایکل فلین، خواستار عفو او توسط رئیس‌جمهور آمریکا شده بود.

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره این موضوع گفت: «فعلا من نمی‌خواهم درباره عفو کردن مایکل فلین صحبت کنم. باید ببینیم که چه پیش خواهد آمد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس