واردات خودرو

نایب رئیس کمیسیون اصل 90مجلس گفت: وزیر صنعت در نشست امروز کمیسیون اصل 90 عنوان کرد که ثبت سفارش خودروهای خارجی به استثناء خودروهای لوکس و تشریفاتی از سر گرفته می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدرضا امیرحسن‌خوانی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمسیسوین اصل 90 مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان شرکت‌های خودروسازی و همچنین نهادهای نظارتی برگزار شد موضوع افزایش قیمت خودرو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست وزیر صنعت عنوان کرد که ثبت سفارش خودروهای خارجی که متوقف شده به استثنای خودروهای لوکس و تشریفاتی مجدد از سر گرفته می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: در این نشست اعضای کمسیون نسبت به افزایش قیمت‌ خودروهای داخلی نیز انتقاداتی داشتند که نمایندگان شرکت‌های خودروسازی عنوان کردند که ما به جز افزایش قیمتی که شورای رقابت برای ما مصوب کرده افزایش قیمت دیگری در سال جاری نداشته‌ایم.

امیر حسن‌خوانی خاطرنشان کرد: خودروسازان عنوان کردند که شورای رقابت افزایش یک میلیون و 200 هزار تومانی برای قیمت‌ خودروها را برای ما مصوب کرده که این میزان افزایش در سه مرحله انجام شده است.

وی در پایان افزود: در نهایت مقرر شد تا نهادهای ذی‌ربط پاسخ‌های خود را درمورد سوالات کمیسیون در بحث خودرو تا یک هفته آینده به کمیسیون ارائه کنند تا مراحل کار جمع‌بندی گزارش به پیش رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    1 0
    لوکس یعنی هبوندایی یا ... بنز؟ خخ تا سقف چند هزار دلار...؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس