زهرا اینچه

رئیس فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد یکی از کارکنان پیشین این فدراسیون عکس‌های دختر ژیمناست ایرانی را با پوشش نامناسب در مسابقات مالزی منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، زهرا اینچه‌درگاهی درباره شرکت یک دختر ژیمناست ایرانی با پوشش نامناسب در مسابقات مالزی، اظهار داشت: برخی رفتارها در فضای مجازی و رسانه‌ها باعث تشدید این موضوع شد. ما در فدراسیون ژیمناستیک به هیچ وجه خبری از این اعزام نداشته‌ایم و معرفی هم انجام نداده‌ایم. ما حتی نمی‌دانیم این مسابقات در کدام کشور برگزار شده است.

وی ادامه داد: این ژیمناست در هر مسابقه‌ای شرکت کرده، با تصمیم خانواده او بوده است. اتفاقاً روز گذشته خانواده این ورزشکار در فدراسیون میهمان ما بودند. از قرار معلوم این عکس‌ها بدون اجازه پدر این ورزشکار از تلفن همراه او برداشته و پخش شده است که یک شکایت‌نامه هم از سوی خانواده این ورزشکار تنظیم و قرار است امروز به دستگاه قضایی تحویل داده شود. 

رئیس فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: فردی که تصاویر این ژیمناست را پخش کرده، یکی از 16 نفری است که در زمان شروع فعالیت من در فدراسیون، قراردادش به اتمام رسیده و دیگر با او تمدید قرارداد نشده است و به این صورت خواسته از فدراسیون انتقام بگیرد! 

اینچه‌درگاهی که با رادیو تهران صحبت می‌کرد، در ادامه با بیان اینکه او هم در گذشته ورزشکار بوده است، گفت: من هم می‌دانم ورزشکاران دوست دارند در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند و ما هم درحال  اجرای  طرحی هستیم که طبق آن تیم ملی دختران از سال 97 شروع به کار خواهد کرد و مسابقاتی را هم با پوشش کاملاً اسلامی برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه برای خانم‌ها در دو بخش هم اعزام برون مرزی خواهیم داشت، فقط توصیه می‌کنیم ورزشکاران کمی صبور باشند و کار خود را سخت نکنند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس