کیمیا علیزاده

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو ایران، از احتمال بهبودی کیمیا علیزاده پیش از زمان برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش مشرق، زهرا سروی درباره روند بهبودی مصدومیت کیمیا علیزاده اظهار کرد: او کارهای درمانی خود را به صورت مداوم انجام می‌دهد و مراحل فیزیوتراپی او نیز به صورت جدی طی می‌شود. برنامه ریزی فدراسیون برای کیمیا، بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بود و روند بهبودی او نیز خیلی خوب پیش رفته است، احتمالاً بتواند زودتر از بازی‌های آسیایی به روند معمول خود باز گردد.

او افزود: البته باید بگویم که نظر دکتر او تصمیم اول و آخر ما است. سلامتی علیزاده برای فدراسیون از هر چیزی مهم‌تر است و در مورد او هیچ ریسکی نمی‌کنیم. این کار تخصصی است و باید دکتر او نظر بدهد چون نمی‌خواهیم قهرمان تاریخ ساز خود را از دست بدهیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو درباره اردوهای تیم ملی بانوان که برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم پیگیری می‌شود، توضیح داد: خوشبختانه بانوان ایران توانستند دو سهمیه را برای شرکت کردن در این رقابت‌ها کسب کنند که یک اتفاق خوب است. اردوها نیز زیر نظر سرمربی تیم در حال پیگیری است و تکواندوکاران شرایط خوبی دارند. روز سه شنبه هم زهرا پوراسماعیل به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

او ادامه داد: همه قهرمانان در این مسابقات حاضر می‌شوند و او کار سختی در پیش دارد. البته حضور یک بانوی ایرانی در این وزن برای تکواندوی ما افتخار ست. به نظر من زهرا پوراسماعیل باید به دور از هر فشار روحی و فکری به کار خود ادامه داده و در این رقابت‌ها به موفقیت برسد.

سروی در پاسخ به این سوال، در چهار سال جدید از رئیس فدراسیون چه خواسته‌هایی دارید و فدراسیون باید چه کارهایی برای تکواندوی بانوان انجام دهد؟ اظهار کرد: بدون تردید در سال‌های اخیر درخواست منطقی و قابل دفاعی نبوده که از محمد پولادگر بخواهیم و او کمک نکند. او هر آنچه که قابل دفاع باشد را برای تکواندو بانوان دریغ نمی‌کند. گذشته از حس پدرانه او به تکواندو بانوان، حس مدیریتی و نگاه ویژه پولادگر به بخش بانوان قابل تحسین است. من نیز به نظر اعضای مجمع احترام می‌گذارم و برای رئیس فدراسیون تکواندو آرزوی موفقیت دارم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، درباره ادامه همکاری تیم ملی با مهرو کمرانی نیز گفت: او نتایج خوبی برای تاریخ تکواندوی بانوان ایران رقم زده است و از عملکرد کمرانی راضی هستیم. ولی در رابطه با این مسائل نظر کمیته فنی مهم است که باید اعلام شود. اما با همه این مسائل من فکر نمی‌کنم که اتفاقی بیافتد چون همه ما در فدراسیون از نتایج مهرو کمرانی راضی هستیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس