تخم مرغ

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان فارس از گرانی ۳۰ درصدی تخم‌مرغ در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، هدایت‌الله رحیمی با بیان اینکه تخم‌مرغ در استان فارس طی روزهای گذشته ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است، اظهار داشت: قیمت تخم‌مرغ تحت تاثیر شیوع آنفولانزای مرغی در مزارع مرغ مادر افزایش یافته و در روزهای گذشته کمبود تخم‌مرغ خود را نشان داده است.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان فارس عنوان کرد: دولت قیمت پایه‌ هر کیلو تخم‌مرغ را ۴۵۳۰ تومان اعلام کرد اما این قیمت دست‌خوش نوسانات شد تا جایی که دو ماه پیش به ۵۸۰۰ تومان رسید ولی از دو ماه پیش تاکنون نیز این قیمت همچنان روند افزایشی داشت تا امروز که هر کیلو تخم‌مرغ بین ۷۳۰۰ تا ۷۵۰۰ به فروش می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه خرده‌فروشانی که این کالا را بالاتر از کیلویی ۷۵۰۰ عرضه کنند در واقع گران‌فروشی کرده‌اند، از مردم استان فارس خواست در صورت مشاهده گران‌فروشی با سامانه ۱۲۴ یا با شماره ۳۲۳۴۰۰۰۰ تماس بگیرند و این تخلف را اطلاع دهند.

رحیمی بیان کرد:  وزارت جهاد کشاورزی برای تعدیل قیمت تخم‌مرغ سیاست واردات این کالا را در پیش گرفته است و نهایتا تا یک ماه آینده قیمت تخم‌مرغ کنترل خواهد شد.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ در استان فارس تغییری نداشته و قیمت این کالا کاملا کنترل شده است، افزود: هر کیلو مرغ گرم در استان فارس بین ۷۱۰۰ تا ۷۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد و میانگین قیمت این کالا در این استان ۷۵۰۰ تومان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    5 0
    10 هزارتومان گران می کنند 5 هزارتومان کم مکنند بعد می گویند ارزان شده است
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    2 0
    به حرفی که میزنی اعتقاد داری
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    10 0
    فقر مدیریت بیداد میکنه.مملکت سرخود داره اداره میشه
  • عارف IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    0 0
    بی مدیریتی گرونی فقر فساد فحشا امار بالای طلاق فرهنگ له شدمون اقتصاد مریض کم کاری دزدی اختلاس هر روز داریم بیشتر میریم تو گل
  • خیاوی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    0 0
    نمیدونم چی برسرمردم مااومده درتمام دنیا وقتی چیزی گران میشه مردم نمیخرن بیایم یبارامتحان کنیم یمدت تخم مرغ نخریم چون هیچ اتفاقی برامون نمیفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس