کد خبر 813408
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵
محمدحسین سالاریان‌زاده

رئیس مرکز توسعه و تحول اداری وزارت بهداشت گفت: با راه‌اندازی سامانه حقوق شهروندی در وزارت بهداشت، ارزیابی از این مراکز بیشتر می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدحسین سالاریان‌زاده در ارتباط با راه‌اندازی سامانه حقوق شهروندی در وزارت بهداشت، اظهار داشت: این سامانه که هفته آینده رونمایی خواهد شد و بارگذاری و تست این سامانه انجام شده است همچنین از طریق این سامانه از پس مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت امکان ارزیابی ۲۴ ساعته به صورت آنلاین دارند.

وی بابیان اینکه فعال‌سازی این سامانه در حال حاضر صورت گرفته است، گفت: همچنین این سامانه جهت بررسی به دبیرخانه منشور حقوق شهروندی نیز جزئیات آن ارسال شده است.

وی در مورد ارزیابی وزارت بهداشت از بیمارستان‌های زیرمجموعه عنوان کرد: همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش وزارت بهداشت، سالانه ۲ تا ۳ بار به نوبت ارزیابی می‌شوند و رضایت‌سنجی مردم نیز در آنها صورت می‌گیرد.

سالاریان‌زاده اضافه کرد:‌البته این ارزیابی مربوط به بیمارستان‌های دولتی بوده و بیمارستان‌های خصوصی را شامل نمی‌شود. همچنین تا قبل از اجرای طرح تحول سلامت میزان رضایت مردم از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی حدود ۳۵ درصد بوده و این رقم در حال حاضر به ۶۵ درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان رضایت‌سنجی از بیماران و همراهان آنها صورت گرفته و خوشبختانه میزان رضایتمندی طی سال‌های اخیر دو برابر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس