کد خبر 813253
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
ویلا

دبیر شبکه تشکل‌های محیط زیست مازندران با اشاره به ویلاسازی در ارتفاعات استان مازندران گفت: بی‌تدبیری برخی مسؤولان همواره کوهستان‌های استان را تهدید می‌کنند و چرا دولت نمی‌تواند حریف 4 ویلاساز نمی‌شود؟

به گزارش مشرق، داریوش عبادی ظهر امروز با اشاره به ویلاسازی در ارتفاعات استان مازندران اظهار کرد: بی‌تدبیری و ناهماهنگی برخی مسؤولان همواره کوهستان‌های ما را تهدید می‌کنند و این‌بار تیغ بلدوزرها طبیعت روستای «پرا» را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه روستای پرا در بخش دودانگه ساری حدود 22 سال قبل خالی از سکنه شده است، افزود: اخیراً چندین ویلا بدون اخذ پروانه و در خارج از بافت روستا ساخته شده است.

دبیر شبکه تشکل‌های محیط زیست و منابع طبیعی مازندران تعداد این ویلاها را چهار مورد عنوان کرد و گفت: خوش‌نشینان در این روستا بدون اخذ مجوز لوله‌کشی به طول 3.5 کیلومتر با لوله‌های رایگان و احداث منبع انجام شده است.

عبادی با بیان اینکه منابع طبیعی با تمهیداتی مجوز صادر می‌کند که هیچ‌یک از شروط آن توسط ویلاداران رعایت نمی‌شود، بیان کرد: منبع خدادادی و طبیعی به عرض 4 و طول 3.5 کیلومتر تخریب می‌شود اما آقایان دلشان خوش است که 6 میلیون تومان خسارت گرفته‌اند.

وی با اعلام اینکه ویلاداران در این منطقه علاوه بر دو جاده موجود می‌خواهند که به طول 6 کیلومتر در حاشیه جنگل‌های بکر هیرکانی جاده اختصاصی هم داشته باشند، تاکید کرد: به‌دلیل اینکه جاده‌سازی توسط منابع طبیعی تأیید نشده بود اقدام ایجاد جاده اختصاصی به وسیله مسؤولان دلسوز منابع طبیعی در بین راه موقتاً متوقف شد.

دبیر شبکه تشکل‌های محیط زیست و منابع طبیعی مازندران با ابراز ناراحتی از اقدام خوش‌نشینان در روستای پرا در بخش دودانگه خاطرنشان کرد: مانند همه جا دولت حریف 4 ویلاساز نخواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    3 0
    حریف ما محرومین و مستضعفین جامعه که میشود!!!
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    3 0
    تا بوده همین بوده. گردن بعضی ها کلفته
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    1 0
    متاسفانه نو کیسه برگشته اند در روستاها زمینهای زراعی را به ویلا تبدیل می کنند و از برق و ـآب و گاز و خدمات و .. تخفیف دار دولتی برخوردارتد
  • امير US ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    4 0
    براي اينكه آن 4 تا ويلا ساز خودشان دولت هستند.
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    0 0
    گردن کلفت های قانون گریز اگر جلوشان گرفته نشود به منابع ملی ضررهای جبران ناپذیری وارد می کنند .دولت باید قاطعانه برخورد کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس