قتل

جانباز ایرانشهری که برای پیگیری کارهای اداری‌اش به تهران آمده بود در جریان درگیری با صاحب مسافرخانه‌ای حوالی میدان راه آهن به قتل رسید.

به گزارش مشرق، روز چهارشنبه اول آذر ماه امسال کارکنان بیمارستان سینا مرگ مشکوک مرد میانسالی را به مأموران پلیس خبر دادند. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری 115 رازی راهی بیمارستان شدند. مأموران با جسد مرد60 ساله‌ای روبه‌رو شدند که بررسی‌ها نشان داد پیکر نیمه جان این مرد پنج‌روز قبل در حالی که بی‌هوش کنار خیابانی در جنوب تهران افتاده بود از سوی رهگذران به بیمارستان منتقل می‌شود، اما در نهایت پس از پنج‌روز بستری به کام مرگ می‌رود. 

بعد از تأیید خبر قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداخت. بررسی‌های تیم جنایی حکایت از این داشت مرد فوت شده که جانباز جنگ تحمیلی و بازنشسته ارتش است روز 26 آبان ماه برای پیگیری کارهای اداری‌اش از شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان به تهران آمده و شامگاه همان شب به مسافرخانه‌ای در نزدیکی راه آهن رفته است، اما ساعتی بعد صاحب مسافرخانه که مرد جوانی به نام کامران بوده پس از کتک‌کاری وی را از مسافرخانه بیرون انداخته است.  همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه پزشکی قانونی در نخستین معاینات علت فوت مرد میانسال را خونریزی مغزی و آسیب دیدگی نسج مغز بر اثر اصابت جسم سخت اعلام کرد. بنابراین با مشخص شدن علت اصلی مرگ پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و بازپرس دستور بازداشت کامران صاحب مسافرخانه را صادر کرد. 

در حالی که تحقیقات میدانی و گفته‌های شاهد عینی حادثه همگی نشان می‌داد کامران با میله آهنی به سر مقتول ضربه زده است، متهم پس از دستگیری قتل و درگیری با مقتول را انکار کرد. شاگرد مسافرخانه که پسر جوانی است در تحقیقات پلیسی به عنوان تنها شاهد حادثه گفت: من شهرستانی هستم و مدتی است که در این مسافرخانه به عنوان شاگرد مشغول به کار هستم. شب حادثه مقتول به مسافرخانه آمد و تختی در یک اتاق عمومی برای استراحت گرفت. ساعتی بعد من داخل اتاق خودم بودم که کامران مرا صدا زد و گفت قصد دارد مرد مسافر را از مسافرخانه بیرون کند. لحظاتی بعد او مرد مسافر را به بهانه‌ای از مسافرخانه بیرون کرد. آنها هر دو بیرون از مسافرخانه بودند که دیدم با هم درگیر شدند و کامران با میله آهنی ضربه‌ای به سرش زد. سپس صاحب مسافرخانه او را سوار ماشین دوستش که امانت دستش بود، کرد و بعد از یک ساعت به مسافرخانه بازگشت. وقتی از او سؤال کردم کجا رفتی به من گفت مسافر حالش بد شده او را به بیمارستان بردم، اما بعد فهمیدم که او را داخل خیابان رها کرده و رهگذران او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند. وی ادامه داد: چند روز بعد کامران به سراغ من آمد و گفت مرد مسافر در بیمارستان فوت کرده است و از من خواست اگر مأموران درباره مرد مسافر از من تحقیق کردند موضوع درگیری را به آنها نگویم. 

صبح دیروز متهم به دادسرای امور جنایی منتقل شد و در بازجویی‌ها همان حرف‌های قبلی خود را تکرار کرد. متهم برای ادامه تحقیقات به دستور قاضی منافی آذر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

گفت‌وگو با متهم:

خودت را معرفی کن‌؟  

کامران هستم 38 ساله. 

چقدر درس خواندی‌؟  

سواد زیادی ندارم تا پنجم بیشتر درس نخوانده‌ام. یعنی نیازی به درس خواندن ندارم چون وضع مالی‌مان خوب است. 

مسافرخانه متعلق به خودت است؟  

نه،  مسافرخانه ارثیه پدر بزرگ پدری‌ام و صاحب آن پدرم و عمویم هستند. 

شما پس چه کاره‌ای‌؟  

من مدیر مسافرخانه هستم. 

سابقه داری‌؟ 

نه.

متأهلی‌؟  

مجردم. 

درباره شب حادثه توضیح بده‌؟  

آن شب مرد فوت شده به مسافرخانه ما آمد و یک تخت در اتاق عمومی برای یک شب کرایه کرد. ساعتی بعد هم اتاقی‌هایش اعتراض کردند و مدعی بودند او تشنج می‌کند و مانع استراحت آنها می‌شود. مسافران اتاق عمومی از من خواستند او را بیرون کنم. پس از آن من، مرد مسافر را بیرون کردم تا اینکه چند روز بعد فهمیدم او فوت کرده است. 

یعنی شما با او درگیر نشدی‌؟  

نه، من تمامی وسایلش را در بیرون از مسافرخانه تحویلش دادم و او هم رفت. 

اما شاگرد مسافرخانه به عنوان شاهد گفته  است شما با او درگیر شدید و با میله آهنی به سرش زده‌ای‌؟  

او با من دشمنی دارد و به دروغ شهادت داده است. 

چطور او با شما دشمنی داشته اما باز هم در مسافرخانه شما کار می‌کند؟  

فکر نمی‌کردم بخواهد علیه من شهادت بدهد. 

چه دشمنی با شما داشت‌؟  

مدتی قبل برای او گوشی خریدم و او به اینترنت وصل شد و بعد از مدتی فهمیدم از طریق تلگرام با دختری رابطه دوستی برقرار کرده‌است. وقتی از او خواستم رابطه‌اش را با دختر جوان قطع کند از من کینه به دل گرفت و خیال کرد من قصد دوستی با آن دختر را دارم. به همین دلیل از من کینه به دل گرفت. 

شاگرد مسافرخانه گفته است، من هیچ مشکلی با شما ندارم و به خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفتم موضوع را بر ملا کنم‌؟

ما وضع مالی خوبی داریم. حتی در مشهد هم هتل داریم به همین دلیل تجربه دارم و هیچ وقت با مسافر درگیر نمی‌شوم. او دروغ می‌گوید. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • پویا IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    60 2
    جانباز جنگ تحمیلی اینجوری از طرف ملت و دولت تحویل گرفته میشه ، حتماً بدلیل عوارض ناشی از جنگ دچار تشنج میشده ...
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    49 3
    این قاتل پست را بدون فوت وقت اعدام کنید
  • AE ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    45 3
    بیچاره بخاطر من.شما...خواهرمادرمن.تو.به اون‌روز افتاد..توچطورحیوانی بودی اونجوری برخوردکردی .......حالم.از این سرمایدارهای تهران بهم‌.میخوره.
    • مانی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
      23 3
      کدوم سرمایه دار ؟؟؟ یارو یه بی سواده که از شانسش یه ارثی به باباش رسیده وگرنه تو خیابون پهن هم بار یارو نمی کردند !!!
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
      11 1
      خب بالاخره سرمایه دار هست مگه سرمایه دار باید باسواد باشه والا اکثرا بی سواد هستن
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
      0 0
      طرف میدون راه آهن مسافرخونه داره!سرمایه دار؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    32 2
    مجلس ودولت آقایان لاریجانی وروحانی موظفید قوانینی تصویب وابلاغ کنیدکه درمجامع عمومی و درهربخشی ازجمله مترو ؛ هتل ها ومسافرخانه ها وراه آهن وشبکه حمل ونقل هم چنین ورزشگاهها جانبازان دراولویت باشند وبرخوردباآنها جرم محسوب شود . یاد فرموده امام راحل افتادم که هرکس درادارات باخانواده شهدا بدبرخوردکند بایدبعنوان ضدانقلاب تحت پیگرد قرارگیرد
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    21 5
    مملکتی که بدست سرمایه دار خانواده ه بنا شد و اصلاح طلب انگلیسی آترا تکمیل کردند بردگی و فقر برای مردم عادی ارمغان آوردند و جانباز ارزشی ندارد برایشان!!!!!اشرافیگری و حقوق نجومی و انحصار پست های توسط طایفه و فک و فامیلی باعث فقر بقیه میشود و انسانیت از بین میرود.
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
      1 18
      توبرو ربع پهلوی حقتوبده
    • سلام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
      3 3
      تو خودت از عمال ربع پهلوی هستی مگر غیر از این است - منتظرید تا ربع پهلوی با تظاهر به مردمی بودن عقل همه بدزدد و شیطان یزرگ را درپشت صحنه عروسکی خیمه شب بازی که عروسک آن خودش است آن وقت مثل لیبرالها و منافقین در دوره طاغوت وول بخورید و نفهمید چه کردید که در نضت نفت زحمت مردم را خدر دادید هنوز هم نمی فهمند و هرگز نخواهند فهمید
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    16 2
    اگر بنیاد جانبازان قویا از اونها حمایت می کرد ...
    • P IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
      4 0
      بنیاد جانبازان هم مثل مشرقن فقط عکس میزارن ..
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    27 2
    خاک بر سر نکبت ات کنن,مرتیکه بیشرف,فکر کردی چون پول داری هر غلطی میتوانید بکنید, اونی رو که زدی کشتی به خاطر جان و مال و ناموس تو جونش رو جلوی تیر و ترکش گذاشت و جانباز شد, خدا انشاالله گرفتارت کنه
  • P IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    27 2
    چه امکاناتی به برخی کارمندای کثیف ادارت داده میشه اقامت در هتل و کرایه ی هواپیما و ...بعد جانباز باید بره ماشفر خانه ..دم مدیریت کشورتان گرررررم
  • سارینا IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    29 4
    بنده خدا تون سن تنها پاشده اومده تو شهر غریب اینقدر هم پول نداشته که اتاق شخصی بگیره بعد اون مرد پست فطرت اون بلا رو سرش اورده بدبخت بیسواد با اون مسافر خونه در پیت
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
      12 6
      حرف شما درست ولی بیسواد بودن که دلیل آدم نبودن نیست!!!!اتفاقا خیلی بیسواد ها به ظاهر ,خیلی آدم تر وبا معرفت ترند ؛بیتربیت بهتره.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    18 1
    چرا ارتش و نیروی انتظامی و سپاه (مجموعه نیروهای مسلح) مهمانسرا و امکانات استراحت اینهارا ندارند
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    17 2
    من جانبازدرمسافرخانه ای درقم برخورد نادرست کردند فقط دعاش کردم هدایت بشه عده ای تامیفهمندجانبازیم قسمهاشون یادشون میاد اونها کلاازفهم شکل آدمن !
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    14 2
    سریعا دارش بزنین این جانی بیشرف رو
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    15 2
    درس نخوندی لااقل چند تا کتاب میخوندی که عقل و شعورت بره بالا با آدم مریض و غریب اینطور رفتار نکنی ، اونهم جانباز جنگ ، پول هات هم تو سرت بخوره فقط هی میگه ما پول داریم!
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    14 1
    چطور جانباز اینقدر پول نداره که در مسافرخانه اتاق شخصی بگیره و نه اتاق عمومی ؟!
    • P IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
      14 0
      چطوراین مسافرخونه ی بی شرف یک اتاق خصوصی به یک جانباز نداد ..قاتل بی شرف میگه پولداریم یعنی نیاز مالی نداشته که مثل حیوان برخورد کرده .
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    10 3
    آرام بخواب ، دیگه هیچوقت تشنج نمی کنی
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    10 0
    یعنی این بنیاد جانبازان یک مکان مناسب برای استراحت واتراق جانبازان شهرستانی ندارد درحد یک مسافرخانه ؟؟؟؟؟؟؟
  • AE ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    11 0
    چقدر ناراحت کننده... مسوولین بنیاد ، کلاهشون رو بالاتر بذارن .
  • AE ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    8 0
    چقدر ناراحت کننده... مسوولین بنیاد ، کلاهشون رو بالاتر بذارن .
  • شا IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    0 0
    خاک برسرت کنن که اگر امثال این نبود الان تو هم نبودی
  • احمد IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    0 0
    خدا رحمت کنه ایشان را بنیاد باید مشکلش را درهمون شهرستان حل می کرد نه بیاد تهران
  • امین IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    0 0
    بهتره تا همه چیز مشخص نشده الکی رای صادر نکنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس