سردار نقدی نمایه

معاون فرهنگی سپاه گفت: ایالات‌متحده از گسترش نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و پیشرفت‌های روزافزون نظام اسلامی هراس دارد زیرا باوجود نفوذ تفکر انقلاب اسلامی در منطقه، جایی برای آنان باقی نمی‌ماند.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی شب گذشته در «هشتمین یادواره 44 شهید دانشکده فنی شهید منتظری مشهد» که در این دانشکده برگزار شد، با بیان این‌که ایران با اتکا به توانمندی‌های خود به پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و دفاعی دست یافته است، اظهار کرد: به لطف این پیشرفت‌ها و همت جوانان، انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلفی در منطقه نفوذ دارد.

وی، تصمیمات غلط دولت آمریکا در خاورمیانه را ناشی از خشم، استیصال و وحشت آنان دانست و ادامه داد: ایالات‌متحده از گسترش نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و پیشرفت‌های روزافزون نظام اسلامی هراس دارد زیرا باوجود نفوذ تفکر انقلاب اسلامی در منطقه، جایی برای آنان باقی نمی‌ماند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان این‌که تفکر انقلاب اسلامی غزه را آزاد کرد و مردم بحرین، یمن و لبنان را به میدان آورد، خاطرنشان کرد: در این شرایط، مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد که باید آن‌ها را حل کرد تا انقلاب به مسیر رو به رشد خود ادامه دهد.

وی با تأکید بر این‌که اطاعت از ولایت، امامت و پیاده شدن اسلام عامل موفقیت‌های انقلاب اسلامی است، گفت: در مقابل، هر جا ناموفق بودیم به دلیل سستی، اطاعت نکردن از ولایت و پیروی از سبک‌های زندگی شرقی و غربی بوده است.

نقدی با بیان این‌که برای فائق آمدن بر مشکلات باید مقاومت کنیم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «انقلاب اسلامی از گردنه‌های سخت خود گذشته و امروز باید انقلاب مسیر خود را گم نکند»، به فرموده ایشان، هرچه به ظهور حضرت ولی‌عصر(ع) نزدیک می‌شویم، فتنه‌ها خود را به حقیقت نزدیک‌تر می‌کنند.

وی، ولایت را حقیقتی پیش رو دانست که ما را به مقاومت دعوت کرده و وعده نزدیکی پیروزی می‌دهد، گفت: مجالس بزرگداشت مقام شهدا، مجلس درس گرفتن و میثاق بستن با آرمان‌های آنان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که جایگاه عظیم و رفیع شهادت در انتظار کسانی است که به قیمت جانشان نیز تسلیم طاغوت نمی‌شوند، تصریح کرد: مردم ایران ثمره مقاومت را چشیده‌اند، هرچند مقاومت سخت است و هزینه دارد اما هزینه‌های سازش کمتر از هزینه‌های مقاومت نیست.

وی با بیان این‌که فرد سازشگر، شرافت و انسانیت خود را می‌فروشد، افزود: همان‌طور که مردم ندای امام خمینی(ره) را لبیک گفتند، مقابل آمریکا ایستادند، مقاومت کردند و پیروز شدند، امروز نیز مردم باید همان راه را ادامه دهند، مقاومت کنند تا دشمن را که از چندین طرف به سمت ما هجوم آورده، شکست دهند.

نقدی، پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی را حاصل 40 سال مقاومت مردم در مقابل استکبار و تقدیم بیش از 220 هزار شهید دانست و خاطرنشان کرد: همان‌طور که کشورهای منطقه و آل سعود خود را نوکر آمریکا می‌دانند و میلیاردها دلار پول نوکری خود را می‌پردازند، اگر کسی تن به ذلت سازش دهد، چنین عاقبتی خواهد داشت.

وی با تأکید بر این‌که ملت ایران ثابت کرد می‌توان در کنار معنویت و دین‌داری، در جنبه‌های مختلفی همچون اقتصاد پیشرفت داشت، یادآور شد: رابطه با آمریکا به‌هیچ‌وجه آزادی به دنبال ندارد بلکه چنین رابطه به معنای تمام شدن آزادی و ابتلا به فساد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس