کارخانه مونتاژ سرور نمایه

وزیر ارتباطات بعد از افتتاح پروژه‌های منطقه ویژه اقتصادی پیام در صفحه اجتماعی خود نوشت: کلنگ آغاز عملیات عمرانی کارخانه مونتاژ سرور و تجهیزات ذخیره‌ساز در این منطقه به زمین زده شد.

به گزارش مشرق، محمد جواد آذری جهرمی با انتشار پیامی در یکی از صفحات اجتماعی‌اش نوشت: روز گذشته و پس از جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پیام، کارخانه تولید تجهیزات الکترونیکی خودرو با ظرفیت اشتغال برای ۱۰۰ نفر افتتاح شد.

وی در ادامه این متن، آورد: همچنین کلنگ آغاز عملیات عمرانی هشت پروژه فناوری اطلاعات در حوزه مراکز داده، ساخت مودم و تجهیزات دسترسی و نیز کارخانه مونتاژ سرور و تجهیزات ذخیره‌ساز که توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد، در این منطقه به زمین زده شد؛ مطابق برنامه‌های ارائه شده حداکثر تا دو سال آینده این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه با مدیران و سرمایه‌گذاران منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز با اشاره به اینکه منطقه مذکور یک مجموعه مولد و اشتغالزا است و یکی از مهمترین پروژه‌های اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود، گفت: در اکوسیستم جدید و در زمان وقوع انقلاب صنعتی چهارم و پررنگ شدن اقتصاد دیجیتال، وجود چنین منطقه‌ای یکی از ابزارهای ما برای برداشتن گام بلند در توسعه کشور است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    1 0
    زمانی میشه با اطمینان گفت که ما آمریکا رو زیر پا میذاریم که هم تو علم و هم تو عمل این کار رو انجام بدیم و فقط شعار نباشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس