خوش لفظ

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهید «علی خوش‌لفظ» از 15 سالگی تا لحظه شهادت در خدمت نظام و دلسوز به آن بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار مهدی فرجی با بیان اینکه این شهید  تا زمانی‌که کتابی از وی منتشر نشود، سربازی گمنام بود، افزود: او در طول جنگ 11 مرتبه مجروحیت جدی پیدا کرد و در آخرین مرحله در عملیات کربلای 5 از ناحیه نخاع تیر خورد و به شدت مجروح شد.

وی خاطرنشان کرد: شهید خوش‌لفظ همواره در جنگ سخت‌ترین کارهای جنگ را بر عهده می‌گرفت به طوری که در نوک پیکان و در کنار شهید «علی چیت‌سازیان» در کنار نیروهای اطلاعات حاضر شد.

فرجی با اشاره به خاطرات منتشر شده وی در کتاب «وقتی مهتاب گم شد» اظهار کرد: وی به هنگام نگارش کتاب از حمید حسام، نویسنده کتاب خواست مطالب را عینی و بدون دخل و تصرف در اصل موضوع نگارش کند و برای صحت و سقم مطالب از چندین رزمنده دیگر نیز جویا شود.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی نیز با تمام مشغله کاری خود دل‌نوشته‌ای خطاب به شهید خوش‌لفظ بر کتاب «وقتی مهتاب گم شد» نوشتند.

فرجی با بیان اینکه شهید خوش‌لفظ پس از دوران دفاع مقدس سال‌ها شرایط سخت و دردناک را تحمل کرد، گفت: این شهید جانباز شیمیایی بود و تیر مستقیم هم به کمر و ریه وی اصابت کرده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در عملیات‌های رمضان، مسلم‌بن عقیل، والفجر 5، کربلای 4 و 5 شرکت کرده بود و در نهایت در عملیات کربلای 5 از ناحیه نخاع به شدت مجروح شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس