سامان قدوس

مهاجم ایرانی تیم اوسترشوندس گفت: می‌خواهم فوتبالم را خارج از سوئد دنبال کنم.

به گزارش مشرق، سامان قدوس ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوندس گفت: می‌خواهم به یک کشور خارجی بروم اما یک روز برای فوتبال به تیم مالمو بازخواهم گشت. در شرایط فعلی پس از یک نوسان طولانی‌مدت در اروپا زمانی برای رسیدن به رویای بازی در تیم‌های مطرح اروپایی فرا رسیده است.

سامان قدوس در فصل 2016 لیگ برتر سوئد 10 گل به ثمر رساند اما در فصل اخیر تعداد گل‌هایش به هشت رسید. با این حال مهاجم اوسترشوندس در این فصل پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشت. موفقیت اوسترشوندس در لیگ اروپا سامان قدوس را در پنجره داغ نقل‌وانتقالاتی فصل زمستانی این قاره قرار داد.هر چند کیندبرخ، رئیس باشگاه اوسترشوندس اعلام کرده بود که قیمت فروش مهاجم ایرانی بالغ بر 50 میلیون کرون است.

قدوس درباره درخواست مبلغ زیاد باشگاه هراسی ندارد و گفت: پیشنهادهایی از اسپانیا، انگلیس و آلمان وجود دارند. این واقعیت است که 10 باشگاه مرا می‌خواهند. این چیزی بیشتر از علاقه آنها برای جذب من است. من آماده انتقال به تیم دیگری با شرایط مناسب و مربی خوبی هستم.

سامان قدوس هرگز در باشگاهی که آکادمی‌اش پرورش یافت (مالمو) بازی نکرده اما امید دارد روزی پس از بازگشت به سوئد این اتفاق رخ دهد.

وی گفت: یک روز می‌خواهم برای مالمو بازی کنم اما الان زمانی برای رویای بازی‌ام در تیم‌های مطرح اروپایی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
    1 0
    ازش نخواستن یه پیام تسلیت برای زلزله جدید بگه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس