زیدان

با توجه به این که زیدان برای بازی مقابل بارسلونا تمام بازیکنانش را در اختیار دارد و می‎خواهد ۳ امتیاز را کسب کند، بعید است فرصتی به بازیکنان جوانش برسد.

به گزارش مشرق، برای اولین بار در این فصل زین‎الدین زیدان تمام ترکیب تیمش را به طور کامل و بدون مصدوم و محروم در اختیار دارد و نکته جالب اینجاست که این اتفاق در بازی با تیم فوتبال بارسلونا در ال‎کلاسیکو خواهد بود.

بازگشت گرت بیل که برای مدتی طولانی مصدوم بوده و همچنین متیو کوواچیچ اخبار خوش برای سفیدپوشان مادرید هستند. هر دو بازیکن هم امیدوارند که بتوانند در بازی روز شنبه به میدان بروند و خودشان را ثابت کنند.

اگر زیدان از همان ترکیبی استفاده کند که در جام جهانی باشگاه‎ها در ابوظبی استفاده کرد و قهرمان شد، بیل و کوواچیچ باید روی نیمکت بنشینند و این یعنی جای زیادی برای جوانان در ترکیب تیم نیست.

اشرف حکیمی ۱۹ ساله، خسوس وایخو ۲۰ ساله، مارکوس یورنته ۲۲ ساله، تئو هرناندس ۲۰ ساله، بورخا مایورال ۲۰ ساله و دنی سبایوس ۲۱ ساله بازیکنانی دارند که امیدوارند بتوانند در ال‏کلاسیکو به میدان بروند و البته شانس زیادی ندارند.

چیزی که به نظر واضح است این است که کاسیا، بیل، آسنسیو، کوواچیچ و ناچو برای بازی روز شنبه کارشان را از روی نیمکت ذخیره‎ها آغاز خواهند کرد. چرا که انتظار می‏‌رود زیدان برای بازی با بارسلونا ۱۱ بازیکنی را به زمین بفرستد که بارها نشان داده به آن‎ها بیشتر از دیگران اعتماد دارد. این یعنی ایسکو در زمین قرار خواهد گرفت و بیل در نیمه دوم وارد زمین خواهد شد.

از طرفی در بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا زیدان به واسکز و آسنسیو با هم بازی داد، چون می‎دانست نمی‌‏تواند روی کریس رونالدو به خاطر محرومیت حساب کند.

دیدار تیم های فوتبال بارسلونا و ال کلاسیکو ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز شنبه در هفته هفدهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار خواهد شد. بارسلونا با ۴۲ امتیاز صدرنشین است و رئال با ۳۱ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس