کد خبر 811033
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
مسعود شجاعی

سرانجام بعد از گمانه زنی های فراوان باشگاه یونانی از فسخ قرارداد با ستاره ایرانی خبر داد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که همه اخبار از قطعی بودن پیوستن مسعود شجاعی به باشگاه AEK حکایت داشت پابرجا بودن قرارداد این بازیکن با پانیونیوس باعث شده بود تا تردیدهای زیادی در خصوص قطعی شدن این انتقال جنجالی رقم بخورد که سرانجام با اعلام رسمی مدیر باشگاه پانیونیوس قدم اصلی برای نهایی شدن حضور شجاعی در باشگاه بزرگ شهر آتن برداشته شد.

نیکس زامانیسمدیر باشگاه پانیونیوس دقایقی قبل در گفتگو با سایت های یونانی از جمله SDNA گفت:« قرارداد با مسعود شجاعی را فسخ کردیم تا او بتواند برای آینده اش تصمیم گیری کند. پانیونیوس به فوتبالیست و مدیرش احترام می گذارد و ما نیز در امور دیگر کار می کنیم. با روابط خوب و مدیریت مناسب وضعیت، ما به جدایی دوستانه رسیدیم».

او ادامه داد:«همه ما باید درک کنیم که مردم و به تبع آن، فوتبالیست ها ماشین صنعتی نیستند از همین رو ممکن است به نوعی رفتارها تا حدی تغییر می کند. مسعود یکی از بازیکنان مورد علاقه من در پانونیوس بود. من آرزو می کنم که چنین فوتبالیست با کیفیتی در لیگ یونان همچنان بماند و باز هم توانایی های خود را  نشان دهد».

به این ترتیب باید منتظر اعلام رسمی باشگاه AEK و رضا فاضلی مدیربرنامه های مسعود شجاعی برای نهایی شدن قطعی شش ماهه ستاره ایرانی باشیم، اتفاقی که می تواند این بازیکن را از بلاتکلیفی و خانه به دوشی هفته های گذشته بعد از کنار گذاشته شدن از پانیونیوس خارج کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس