کد خبر 811009
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
میلاد فخرالدینی

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن یکی از بهترین تیم های خوبی ایران است و در کنار امکانات و شرایط بسیار خوب شخصیت قهرمانی دارد.

به گزارش مشرق، میلاد فخرالدینی درخصوص ثبت قراردادش با ذوب آهن و جداشدن از گسترش فولاد تبریز اظهار داشت:  اولا باید بگویم که من به صورت توافقی بعد از جلسه‌ای که با مسئولان و فیروز کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز داشتم، خیلی خوب و دوستانه از این تیم جدا شدم،‌سه یا چهار پیشنهاد از تیم‌های مختلف داشتم بعد از بررسی سعی کردم بهترین انتخابم را کنم، به هر حال ذوب آهن یکی از بهترین تیم های خوب ایران است. امکانات و شرایط بسیار خوبی دارد، شخصیت قهرمانی دارد و از همه مهمتر یکی از بهترین سرمربی‌های ایران را در اختیار دارد. 

وی در ادامه درخصوص اینکه فکر می‌کنی امسال با ذوب آهن چه نتیجه‌ای کسب کنی، گفت: مطمئناً امسال با تلاش بچه‌ها نتیجه خوبی خواهیم گرفت. وقتی من بازی‌های ذوب آهن را در نیم فصل اول دیدم متوجه شدم تیم ذوب آهن در بیشتر بازی‌ها بدشانس بود، زیبا بازی می‌کرد ولی نتیجه خوبی را کسب نکرد.مطمئنم در نیم فصل دوم با درایت امیر قلعه‌نویی این تیم نتیجه خوبی خواهد گرفت چرا که همیشه قلعه نویی در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب می‌کند. 

بازیکن جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه ما در آسیا قرار است بازی کنیم و یک بازی مهم در پلی‌آف داریم مطمئنا با انگیزه و تلاش به میدان خواهیم رفت چرا که ما محکوم به برد هستیم، ان‌شاءالله با توجه به کادر فنی و بازیکنانی که در اختیار داریم در پایان فصل نتیجه دلخواه و در شان ذوب آهن را کسب کنیم و امیدوارم در آسیا هم بتوانیم جزء تیم‌های صعود کننده باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس