کد خبر 810935
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
علی علیپور

آقای گل لیگ برتر در تلاش است با استفاده از قانون جدید خدمت سربازی بتواند از سربازی رفتن خود را معاف کند.

به گزارش مشرق، درحالی که این روزها بحث سربازی رفتن بازیکنان فوتبال داغ شده حالا علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس و آقای گل فعلی لیگ برتر به د نبال این است تا از خدمت سربازی معاف شود. این در حالی است که تا پیش از این زمزمه‌های مربوط به سرباز شدن علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس هم به گوش می‌رسید و این احتمال وجود داشت که او راهی تراکتورسازی تبریز شود. 

از طرف دیگر قانون جدیدی برای معافیت سربازی تصویب شده که براساس آن پدرانی که در دفاع مقدس حضور داشتند به ازای هر یک ماه حضور در جبهه یک ماه از سربازی فرزندشان کسر می‌شود و به دلیل اینکه پدر علی علیپور حدود 2 سال در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور داشته به همین دلیل علیپور قصد دارد با استفاده از این قانون و با گرفتن کسری خدمت از سربازی معاف شود. 

به همین دلیل علی علیپور به همراه پدرش طی روزهای گذشته در سازمان نظام وظیفه حاضر شده و مدارک خود را مبنی بر حضور پدرش در دفاع مقدس ارائه داده است تا بتواند با استفاده از قانون جدید از سربازی معاف شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
    7 2
    پولادی چی شد کجا خدمت کرد؟ ایا کسی هنوز یادش هست ؟ ایا امثال منی که هم درس خونده هم خدمت کرده هم بی کاریم ، خونمان کمرنگ تر از ژن های خوب است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس