کد خبر 810787
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
لیونل مسی

لیونل مسی امروز از طرف مارکا جایزه بهترین بازیکن فصل 17-2016 لالیگا را دریافت کرد و یک جایزه هم به خاطر آقای گلی نصیبش شد.

به گزارش مشرق، مسی فصل قبل با زدن 37 گل، عنوان آقای گلی لالیگا را کسب کرد؛ هرچند که گل های او نتوانستند مانع قهرمانی رئال شوند.

مسی پس از دریافت جایزه خود گفت:« ممنونم به خاطر این جایزه. قبلا هم چند تایی از اینها را دریافت کرده بودم ولی فکر می کنم این جایزه وزنش کمی سنگین تر از گذشته است.

این جایزه تقدیم به تمام هم تیمی هایم که بدون آنها موفق نمی شدم. زمانی که کفش طلا را دریافت کردم نیز گفته بودم که بدون کمک هم تیمی هایم، رسیدن به جوایز فردی برایم مقدور نبود. هدف اول من جوایز فردی نیستند و من همیشه افتخارات تیمی را ترجیح می دهم.»

ال کلاسیکو:« پیروزی در این مسابقه تحت هر شرایطی مهم است چرا که همواره بازی بارسلونا و رئال، یک دوئل ویژه محسوب می شود. به خصوص که این هفته باید به زمین رئال برویم.

برد در این مسابقه برتری ویژه ای در لالیگا به ما خواهد داد؛ هرچند هنوز تا پایان لالیگا راه درازی باقی مانده است. اگر بتوانیم رئال را در خانه اش شکست داده و اینگونه به تعطیلات زمستانی برویم که فوق العاده خواهد شد. با همین انگیزه به برنابئو خواهیم رفت.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس