نشست اضطراری کمیته فلسطین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در حال حاضر نقش کلاهبردار در منطقه را بازی می‌کنند.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه (27 آذرماه 96) پس از پایان نشست تروئیکای رؤسای مجالس اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی در نشست خبری 3 جانبه رؤسای مجالس ایران، عراق و مالی اظهارداشت:  من فکر می‌کنم همه کشورهایی که امروز در این نشست حضور داشتند بر سر یک موضوع اتفاق نظر داشتند و آن هم مقابله با سرپوش گذاشتن بر سر مسئله فلسطین است.

وی افزود: همه ما مقابله با مسئله سرپوش گذاشتن بر سر مسئله فلسطین را از مواضع اصلی خود می‌دانیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: امروز یک صراحتی درباره رفتار ایالت متحده از سوی کشورهای اسلامی را حس کردیم و احساس شرکت‌کنندگان در اتحادیه امروز این است که آمریکایی‌ها نقش کلاهبردار در منطقه را ایفا می‌کنند و جایگاه آنها به کلاهبردار تنزل پیدا کرده است. من فکر می‌کنم اعضای کشورهای اسلامی که در نشست امروز حضور داشتند از سهم بالایی برخوردار بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • FI ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    0 1
    نقش کلاهبردار؟ ذات و پایه این مثلا کشور - در حقیقت شرکت سهامی ایالتهای ان- بر بنیه کلاهبرداری دزدی و غارت و وحشیگری و جنایت بنا شده. از چاپ دلار نفتی بدون پشتوانه و مجبور کردن بقیه ملتها به استفاده کاغذ پاره های بدون پشتوانه طلا بنام دلار بگیر تا قتل و غارت سرخپوستها برای طلا و زمین و بقیه چیزها.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
    1 0
    پس منظورت چیه عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس