کد خبر 810559
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کاکا

ستاره سابق فوتبال برزیل می خواهد هم چنان در فوتبال باقی بماند و این بار پست مدیریتی را مدنظر خود قرار داده است.

به‌ گزارش ‌مشرق، ریکاردو کاکا، برنده پیشین توپ طلای فوتبال جهان دیشب (یک‌شنبه) خداحافظی خود را از فوتبال اعلام کرد تا یکی از بزرگان فوتبال جهان نیز در سال ۲۰۱۷ زمین مسابقه را برای همیشه ترک کند.

کاکا آخرین بازیکنی بود که قبل از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو توانست توپ طلای فوتبال جهان را به دست بیاورد. این بازیکن ۳۵ ساله که در لیگ آمریکا بازی می‌کرد بعد از اتمام قراردادش بازنشستگی خود را اعلام کرد.

کاکا بعد از اعلام بازنشستگی، گفت‌: من دوست دارم در فوتبال باقی بمانم ولی پست مدیریتی بگیرم. پست‌هایی هم‌چون مدیریت ورزشی را دوست دارم. اگر پیشنهادی به دستم برسد آن را بررسی خواهم کرد. دوست دارم رابط بین باشگاه و بازیکن باشم. این حقیقت که من فوتبالیست خوبی بودم باعث نمی‌شود که مدیر خوبی هم باشم. به همین خاطر باید از همین الان خودم را آماده کنم. به تحصیلات مربوطه ادامه‌ دهم و به تحلیل و بررسی مسائل موجود بپردازم.

صحبت‌های زیادی مبنی بر حضور کاکا به عنوان مدیر میلان مطرح شده است ولی هنوز با پاسخ مثبتی از سوی بازیکن پیشین روسونری روبه‌رو نشده است. او درباره این موضوع، گفت‌: نمی‌شود بلافاصله و بدون بررسی و مطالعه کاری را قبول کرد. زمان می‌خواهم تا تصمیم خود را بگیرم. هم‌چنین باید با خانواده‌ام مشورت کنم. البته قرار است در چند ماه آینده بیش‌تر به اروپا بروم و بازی‌های زیادی را از نزدیک ببینیم و با افراد زیادی صحبت کنم تا پیشنهادی را قبول  کنم.

کاکا سابقه قهرمانی با برزیل در جام جهانی ۲۰۰۲ را در کارنامه دارد. او آخرین بازیکنی است از تیم رویایی سال ۲۰۰۲ برزیل بود که توانست قهرمان جام جهانی شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس