پرچم ایران

با انتخاب اصغر رحیمی به‌عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و انصراف وی از این سمت، به‌نظر می‌رسد تکلیف سرپرست کاروان ایران به بعد از انتخابات کمیته موکول شود.

به گزارش مشرق، تصمیم هیئت اجرایی در خصوص انتخاب اصغر رحیمی به‌عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در نشست اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک مصوب شد اما به‌صورت مکتوب به رحیمی اعلام نشد.

در همان زمان نیز رحیمی در نشست سرپرستان کاروان ورزشی اعزامی به جاکارتا حضور داشت و با اطلاع از قرار ندادن نامش از لیست خبره‌های ورزشی و در نتیجه ناکامی از حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در بخش ریاست و یا دبیرکلی، از سرپرستی کاروان ایران انصراف داد.

از طرفی انتخابات کمیته 25 دی ماه برگزار خواهد شد و به‌نظر نمی‌رسد در این مدت باقیمانده تا انتخابات هیئت اجرایی نشستی را برگزار کند و شاید در خوشبینانه‌ترین حالت تنها یک نشست دیگر از نشست‌های هیئت اجرایی برگزار شود به همین دلیل بعید به‌نظر می‌رسد که تصمیم خاصی در خصوص سرپرست کاروان ایران در جاکارتا اتخاذ شود.

کمیته ملی المپیک هم پیش از این عجله‌ای برای معرفی سرپرست کاروان نداشت و هنوز فرصت معرفی سرپرست کاروان وجود داشت اما با فشارهای بیرونی بر کمیته به‌خصوص از سوی رسانه‌ها رحیمی به‌عنوان سرپرست معرفی شد اما با اتفاقات اخیر ظاهراً تصمیم هیئت اجرایی و البته اعلام انصراف غیررسمی رحیمی در همین مرحله باقی خواهند ماند و همه چیز به تصمیم اعضای جدید هیئت اجرایی کمیته بستگی خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس