کد خبر 809598
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
فیروز کریمی

درحالی که تیم فوتبال گسترش فولاد با تغییر سرمربی توانست جایگاه خود را بهبود بخشد اما در نیم فصل دوم فعلا اقدامی برای تغییرات نداشته است.

به گزارش مشرق، فیروز کریمی بعد از ورود به گسترش فولاد توانست به خوبی این تیم را از لحاظ فنی متحول کند و این تیم توانست 8 رده در جدول صعود داشته باشد اما نیم فصل دوم هنوز باقی مانده و این تیم نیازمند تقویت است اما از تبریز خبر می رسد که فیروز کریمی برای متحول کردن تیم تغییرات عجیبی گرفته است.

یکی از تصمیمات فیروز کریمی اضافه کردن سعید رمضانی به کادرفنی است که البته هنوز قراردادی وی با باشگاه امضا نکرده است اما اضافه شدن رمضانی در شرایطی است که مسئولان باشگاه در انتظار لیست مورد نیاز فیروز کریمی برای تقویت تیم هستند و فکر این را نکرده بودند که قرار است یک نفر به کادرفنی اضافه شود. 

از سویی بازیکنانی به باشگاه برای جذب پیشنهاد می شوند که چندان مورد رضایت مسئولان این باشگاه نیست و سرمربی تیم تبریزی درحالی که تیم نیاز به مهاجم دارد به فکر تغییر در خط دروازه است. 

یکی از موارد اخیری که در روزهای گذشته در رسانه ها مطرح شده حضور ناصر سالاری دروازه بان فعلی نفت آبادان در گسترش فولاد است آن هم در شرایطی که گسترش فولاد سه گلر به نام های خسوس، ملکی و کاظمی دارد که از دست دادن یکی از دروازه بان ها در این شرایط برای خود مدیران گسترش هم عجیب می آید. مسئولان این باشگاه نمی خواهند با از دست دادن دروازه بانان خود بار مالی جدیدی به باشگاه وارد کنند و هنوز در مورد این خواسته کریمی تصمیمی نگرفته اند. 

باید دید سرانجام فیروز کریمی موفق می شود خواسته هایش را در باشگاه اجرایی کند یا این مسئولان گسترش هستند که با برخی خواسته های کریمی مخالفت می کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
    3 5
    این که هیچی بلد نیست بابا اخراجش کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس