کد خبر 809445
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
اسپانیا

گزارش امروز نشریه ال پائس در مورد تهدید فیفا مبنی بر اخراج اسپانیا از جام جهانی 2018 بازتاب گسترده ای در میان رسانه های دنیا داشته است.

به گزارش مشرق، ال پائیس مدعی شده است که دخالت دولت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا باعث شده تا فیفا واکنش نشان داده و لاروخا را به اخراج از جام جهانی تهدید کند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از زمان متهم شدن آنخل ویار به فساد مالی و پولشویی، چند ماه است که بدون رئیس اداره می شود و خوان لوئیس لاره آ، به طور موقت سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

لاره آ پس از انتشار این گزارش و در واکنش به آن گفت:« این ادعا صحت ندارد و فیفا ما را به اخراج از جام جهانی متهم نکرده است. تماس اخیر فیفا فقط برای کسب اطلاعات از وضعیت فدراسیون بود و قرار است به زودی نشستی با اینفانتینو(رئیس فیفا) صورت بگیرد چرا که وی نگران وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال است.

هیچکس ما را به اخراج از جام جهانی متهم نکرده و غیر ممکن است که چنین اتفاقی رخ دهد. اصلا کسی با ما در این مورد حرف هم نزده است. صحبت در این مورد بیهوده است و قرار نیست اتفاق ناگواری بیفتد.

اخراج اسپانیا برای جایگزینی ایتالیا؟ ما در زمین مجوز حضور در جام جهانی را کسب کردیم و فدراسیون نیز عملکردی کاملا قانونی و نرمال دارد. فکر می کنم در این مورد ما و فیفا در توافق کامل با یکدیگر قرار داریم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
    0 0
    چه حالی میده از جام جهانی اخراج شن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس