هدایتی و طاهری

علی اکبر طاهری و حسین هدایتی شب گذشته گوشه‌ای از مشکلات بزرگ پرسپولیس را به میلیون‌ها بیننده نشان دادند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس که به دلیل عملکرد ضعیف مدیریتی با پرونده‌های سنگینی چون گولچ، مهدی طارمی و در سال‌های اخیر ژوزه چند میلیاردی مواجه شده به تازگی با خطر کسر امتیاز در پرونده آنتونی گولچ بازیکنی که حتی یک دقیقه هم بازی نکرد ولی به لطف آقایان بیش از 300 هزار یورو طلبکار شده، مواجه است.


طاهری که روی خط برنامه فردوسی‌پور آمده بود تلاش زیادی کرد تا از دوران مدیریت خود دفاع کند و حتی از وکلای باشگاه جانانه حمایت کرد اما نگفت اگر همه چیز خوب و روبراه است، چرا این همه بدهی‌های سنگین به وجود آمده و باشگاه محبوبش این چنین زیر بار بدهی رفته است؟


یکی از نکات جالب این برنامه به گفت‌وگوی طاهری و هدایتی اختصاص داشت که طاهری سعی کرد به طور مستقیم با هوادار متمول سرخ‌ها رودرو نشود اما هدایتی بحث را به کمک‌های بزرگ خود کشاند.


او به طاهری گفت که بابت خرید وحید امیری 700 میلیون تومان کمک کرده ولی 400 میلیون به این بازیکن داده‌اند و بقیه پول را به بازیکن نداده‌اند یا در ارتباط با انتقال ناکام کاوه رضایی که اول با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده بود مبلغ 200 هزار یورو کمک مالی وی به میان آمد که طاهری با زرنگی و صحبت‌های متوالی حتی اجازه نمی‌داد مخاطب در ساعات اولیه بامداد چیزی بشنود!


وقتی هدایتی از حرف‌های طاهری نا امید شده بود، بحث کمک 19 میلیاردی به پرسپولیس را وسط کشید و خطاب به طاهری گفت: بی‌انصاف!


پس از اصرارهای زیاد عادل، قرار است طاهری هفته آینده در برنامه نود حاضر شود و هیچ کس هم در برنامه و روی خط مزاحم وی نشود!

هدایتی هم به دفاع از کارهای خود خواهد پرداخت هرچند بحث کمک‌های وی به باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر بسیار بحث برانگیز بوده و زیر ذره بین رسانه‌ها رفته است. او با چه اهدافی این کمک‌ها را انجام می‌دهد؟

منبع: بانک ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس