کد خبر 807904
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
محمد ابراهیمی

با توجه به حواشی اخیر مشخص نیست ستاره محبوب و باتجربه تراکتورسازی نیم فصل دوم در چه تیمی به میدان می رود.

به گزارش مشرق، محمد ابراهیمی در سال های گذشته یکی از بازیکنان موثر تراکتورسازی بوده و همواره بهترین بازی های خود را برای این تیم انجام داده است. او به واسطه درخشش در ترکیب تراکتور توانسته به تیم ملی نیز برسد و چند بار هم مورد توجه تیم های پرطرفدار پایتخت قرار گرفت که به خاطر محبوبیتش در بین هواداران تراکتورسازی ترجیح داد در تبریز بماند.


ابراهیمی در فصل جاری نیز عملکرد خوبی داشت. او اگرچه چند مسابقه را به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از دست داد، اما در ابتدای فصل که در ترکیب بود و بعد از رهایی از مصدومیت توانست روزهای موفقی را سپری کند. ابراهیمی با اینکه در پست غیرتخصصی اش به میدان رفته، هر بار در ترکیب حضور داشته توانسته موقعیت های گل زیادی برای تیمش ایجاد کند و با استفاده از تکنیکش یکی از موفق ترین بازیکنان بوده است. ستاره محبوب تراکتورسازی در بازی آخر مقابل فولاد نیز پاس گل محمدرضا مهدی زاده را ارسال کرد و نقش موثری داشت.


حالا اما با وجود این پشتوانه خوب به نظر می رسد یحیی گل محمدی اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد و قصد کرده تا او را با لوسیانو پریرا معاوضه کند، اتفاقی که ابراهیمی اعلام کرده زیر بار آن نمی‌رود.


اگرچه سرمربی تراکتورسازی اسمی از محمد ابراهیمی در لیست مازاد خود نیاورده؛ اما همین که بدون اطلاع این بازیکن قصد معاوضه او با شیمبا را کرده، کافی است تا ابراهیمی دلخور شود و تصمیم به جدایی بگیرد. F14 تراکتوری ها اعلام کرده هرگز راضی به معاوضه نیست؛ اما مشخص نیست با منتفی شدن موضوع معاوضه ابراهیمی بخواهد در تیمی که گل محمدی سرمربی آن است به فوتبالش ادامه دهد.


از این رو اگر ابراهیمی قصد جدایی داشته باشد، باید منتظر ماند و دید او چه تیمی را به عنوان مقصد آینده اش انتخاب می کند. او حالا با آینده ای مبهم روبه رو شده و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ خواهد داد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس