کد خبر 807830
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
علی دایی خداداد عزیزی

تیم فوتبال پیشکسوتان ایران متشکل از علی کریمی، کریم باقری، علی دایی، خداداد عزیزی و جمعی دیگر از بازیکنان پیشین تیم ملی در سر پل ذهاب به میدان می‌روند.

به گزارش مشرق، جمعی از ملی پوشان کشورمان و عمدتا ملی پوشان دهه نود میلادی روز پنجشنبه عازم کرمانشاه می‌شوند تا به نفع مردم زلزله زده استان کرمانشاه پا به توپ شوند. این چندمین بازی دوستانه‌ای است که ملی پوشان سابق فوتبال کشورمان به نفع این مردم انجام می‌دهند. 

ملی پوشانی که تحت نام پیشکسوتان فوتبال ایران روز پنجشنبه در کرمانشاه به میدان می‌روند عبارتند از: خداداد عزیزی، علی کریمی، کریم باقری، رحمان رضایی، پرویز برومند، مهرداد میناوند، جواد کاظمیان، محمد رضا مهدوی، سیروس دینمحمدی، محمد نوازی، اسماعیل هلالی، احمد تقوی، حسین کاظمی، ادموند بزیک، احمد مومن زاده،  سهراب بختیاری زاده، حمید استیلی و بهروز رهبری فر.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی است. محمد منصوری و رسول فروغی نیز فغانی را در این قضاوت کمک می‌کنند. 

پیشکسوتان قصر شیرین و سر پل ذهاب در این دیدار مقابل پیشکسوتان تیم ملی به میدان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه سر پل ذهاب انجام می‌شود و به احتمال زیاد گزارش این بازی که به صورت مستقیم از رسانه ملی پخش می‌شود بر عهده جواد خیابانی است.

سید کاظم اولیایی و امیر عابدینی مدیران عامل سابق باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و حسن روشن در معیت این تیم حضور دارند و مدیریت برگزاری این دیدار هم بر عهده عبدالحمید رمضانی مدیرعامل سابق باشگاه‌های پاس همدان، استقلال اهواز و نساجی قائمشهر است.  

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس