نساجی مازندران لیگ یک

دیدارهای هفته هفدهم لیگ دسته اول امروز با نایب قهرمانی تیم بادران تهران به پایان رسید.

به گزارش مشرق، هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال با انجام 7 بازی امروز به پایان رسید. بادران با پیروزی مقابل ماشین سازی توانست نایب قهرمان نیم فصل اول شود. بادران روز جمعه این هفته در مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. نساجی در خانه به سختی توانست تیم آخر جدول را شکست بدهد و دقیقه 91 به پیروزی رسید. برق شیراز و خونه به خونه در حالی که شاگردان مهابادی با دو گل تا دقایق پایانی از تیم نکونام پیش بودند در نهایت با دریافت دو گل به نفع سایر مدعیان مساوی کردند.ضمن آنکه تیم فجر سپاسی با این پیروزی رسما خود را وارد جمع بالانشینان کرد.

نتایج بازی ها به شرح زیر است:

بادران تهران 2 - ماشین سازی تبریز صفر 

گل: کریم اسلامی (58 و 81)

در این مسابقه مسعود ریگی دقیقه ۴۵ برای بادران گلزنی کرد که داور آن را مردود اعلام کرد.

صبای قم صفر  – فجرسپاسی شیراز یک 

گل: شاهین مجیدی(59)

مس کرمان 2   – ایرانجوان بوشهر یک 

گل: احمد الجبوری(11) برای ایرانجوان، میلاد باقری(63)، شاهرخ غلامرضا پور(85) برای مس

اکسین البرز 2  - آلومینیوم اراک صفر 

گل: حمید طاهری فرد(59)، یاسر وکیلی 75

آینده سازان برق جدید شیراز 2 - خونه به خونه مازندران 2 

گل: سعید خردمند(13)،پوریا آریا کیا(33) برای برق، سجاد آشوری (81) ، رضا آقابابایی 87 برای  خونه به خونه

در این بازی اتفاقات جنجالی زیادی رخ داد. بازیکنان خونه به خونه قصد داشتند توپ را برای شروع مجدد به وسط زمین ببرند که  در این لحظه بازیکن برق جدید شیراز با در اختیار گرفتن توپ قصد داشت سرعت آغاز بازی را کاهش دهد که این موضوع با اعتراض نیمکت نشینان خونه به خونه رخ داد و از طرفی هواداران برق هم علیه تیم بابلی شعار دادند. این جنجال باعث اخراج مهدی هاشمی نسب از نیمکت خونه به خونه و مربی برق شیراز شد. همچنین بازی با توقف ۸ دقیقه ای روبرو شد. تیم برق همچنین بعد از گل دوم خونه به خونه به داوری به شدت معترض بود.
 

نساجی مازندران 2 - راه آهن تهران یک

گل: مجتبی ممشلی 75 (پنالتی)  و 91 برای نساجی، حسین امامیان 85(پنالتی)  برای راه آهن

در جریان این دیدار داور دو پنالتی برای نساجی و راه‌آهن اعلام کرد که پنالتی اعلام شده برای راه‌آهن توسط کمک‌داور اعلام شد. از طرفی مجتبی محبوب مجاز بعد از این پنالتی در حالی که روی نیمکت بود توسط داور اخراج شد. همچنین داور یکی از مربیان راه‌آهن را هم از بازی اخراج کرد ضمن آنکه در این مسابقه بعد از گل تساوی راه‌آهن در وسط زمین درگیری‌هایی به وجود آمد که بازی را به جنجال کشید اما بازی در نهایت ادامه پیدا کرد. در این مسابقه هم داور ۷ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که اعتراض تیم میزبان را به دنبال داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس