کد خبر 807032
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
افتخاری شفر

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امروز جلسه‌ای‌ برگزار کردیم تا حرف‌هایمان را یک‌کاسه کنیم و موضع‌گیری خوبی در موضوع میزبانی از تیم‌های عربستانی داشته باشیم.

به گزارش مشرق، سید رضا افتخاری قبل از حضور در جلسه امروز فدراسیون فوتبال در مورد بحث میزبانی از تیم‌های عربستانی عنوان کرد: جلسه امروز تشکیل می‌شود تا در مورد آینده و بحث میزبانی از تیم‌های عربستانی صحبت کنیم، باید حرف‌هایمان یک‌کاسه شود و موضع‌گیری مناسب داشته باشیم تا بتوانیم از حق و حقوقمان دفاع کنیم و متضرر نشویم.

وی افزود: شرایط همه جوره به نفع ایران است و حرفی که آنها می‌زنند بی‌منطق است. در منطقه کشور ایران یکی از امن‌ترین کشورها است، ما از امن‌ترین کشورهای دنیا هستیم و بحث امن نبودن کشور ایران یک بهانه است. سال قبل شاهد بودیم کشورهای اماراتی و قطری به ایران آمدند و در حضور ۱۰۰ هزار هوادار بازی‌ها بدون هیچ مشکلی برگزار شد. پیشنهاد من این است که همه پایبند به قانون باشند و به مقررات احترام بگذارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با اعتراضی که  وینفرد شفر داشته است عنوان کرد: چنین چیزی مطرح نبود. خود شفر مصاحبه می‌کند و این حرف را تکذیب خواهد کرد. متاسفانه این حرف‌ها را  در می‌آورند تا برای خودشان بازار درست کنند که درست نیست و او اعلام کرده چنین صحبتی را با کسی انجام نداده است. نقل قولی در این زمینه مطرح شده که چنین مسائلی درست نیست و ما این مسائل را نداریم و اصلا مشکل خاصی نیست و استعفایی هم در کار نیست.

افتخاری در مورد اینکه او در خواست جلسه کرده اما شما با او جلسه نداشتید، اظهار داشت: ۲-۳ روز قبل در همین رابطه جلسه‌ای در هتل المپیک با شفر داشتیم و کارها را هماهنگ کردیم. قبل از آن هم در باشگاه دیدار کردیم. در مورد بحث دبی هم که مطرح شد چون  ما یک عده بازیکن سرباز و دانشجو داشتیم که با توجه به مواجه شدن با ۳ روز تعطیلی نتوانستیم مجوز خروج آنها را تهیه کنیم بنابراین قرار شد اردو در تهران برگزار شود.

وی در مورد اینکه آیا قرار است پرداختی به بازیکنان صورت بگیرد، عنوان کرد: در بیانیه امروزمان گفتیم ما قصد داریم درصدی پول به بازیکنان پرداخت کنیم و میزان دریافتی آنها را به ۵۰ درصد برسانیم. برای شفر هم طی یکی دو روز آینده پرداخت می‌شود.

افتخاری در مورد اینکه آیا شفر صاحب خانه شد، گفت: بله او  صاحب خانه شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس