سیاوش اکبرپور

پیشکسوت استقلال گفت: طی 15 هفته گذشته بازی با سپاهان بهترین بازی بود که از استقلال دیده بودیم و دلیلش این بود که بازیکنان در جای خود به میدان رفتند.

سرویس ورزش مشرق – دومین قرعه کشی مهم فوتبالی ظرف چند روز قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 بود که پس از قرعه کشی جام جهانی برگزار شد و اتفاقاتی مشابه با قرعه کشی جام جهانی برای تیم ملی فوتبال کشورمان این بار برای تیم استقلال نایب قهرمان فصل پیش لیگ برتر رخ داد. موجی از هراس و نگرانی برای نماینده دوم کشورمان در این دوره از رقابتها ته دل بیشتر هواداران این تیم را خالی کرد.

سیاوش اکبرپور در گفت و گو با مشرق، درباره این قرعه کشی و تفاوت دیدگاه فوتبالی های کشورمان با تیم هایی که رودرروی نمایندگان ایران قرار می گیرند حرف زد. او همچنین درباره آخرین بازی استقلال نیز مطالبی را به زبان آورد.

*ترکیب استقلال درست چیده شد

در طول این فصل هرگز بازی به این خوبی از استقلال ندیده بودیم و البته دلیل هم داشت و آن جایگیری صحیح بازیکنان در ترکیب تیم بود. من از ابتدای این فصل هم در چند نوبت گفته بودم که نورافکن باید در دفاع چپ بازی کند و بر بازی قائدی از ابتدای مسابقه نظر داشتم.

*گل قربانی به موقع بود

اینکه بالاخره یکی از مهاجمان استقلال توانست در مسابقه گل بزند اتفاق خوبی بود. بازیکنانی که در این پست در استقلال بازی می کنند همگی از خوب های این پست هستند ولی استرس نمی گذاشت بازی شان را بکنند. انشااله با این گل که به موقع هم بود این فشار از روی آنها برداشت شده است.

*سپاهان هرگز ضعیف نیست

اینکه استقلال برنده شد به بازی خوب این تیم بستگی داشت نه ضعف سپاهان. سپاهان تحت هر شرایطی تیم خوب و پرقدرتی است و نباید گفت این تیم کم کاری کرد.

*باید دید شفر حق دارد یا باشگاه

استقلال این ماه ها دائم با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کرده و هنوز هم با این معضل رودرروست. اگر شفر تقاضای اردوی دوبی کند با این وضعیت چندان معقول نیست ولی اگر باشگاه به او قول قطعی داده و او هم برنامه ریزی کرده است باید به او حق داد. ولی باید دید حق با کدامیک است.

*گروه استقلال سخت نیست

آنهایی که گروهبندی لیگ قهرمانان آسیا را برای استقلال سخت توصیف می کنند دچار بیماری بزرگ بینی رقبا هستند. وگرنه آنها باید از بازی با استقلال هراس داشته باشند که اتفاقا دارند و من که آنسوی خلیج فارس بازی کرده ام می دانم چه حالی می شوند وقتی در گروه یکی از تیم های استقلال یا پرسپولیس قرار می گیرند.

*اعتماد بنفس مان را بالا بریم

در روزی که قرعه کشی جام جهانی هم مشخص شد دیدیم که چطور عده ای با ناامیدی درباره گروهی که تیم ملی در آن قرار گرفته حرف می زدند. این روند به خودمان ضرر می زند. باید اعتماد بنفس مان را بالا ببریم و به خودمان باور داشته باشیم.

*عرب ها نمی‌خواهند به ایران و آزادی بیایند

شما فکر می کنید اگر الهلال در استادیوم آزادی با پرسپولیس بازی داشت این نتایج رقم می خورد؟ اگر بازی در ایران بود هرگز به فینال آسیا نمی رسیدند. قطعا آنها از تماشاگر ایرانی می ترسند. شک نداشته باشید که این همه های و هوی برای نیامدن به ایران هم به همین خاطر است که در آزادی به میدان نروند.

*گروه پرسپولیس هم آسان نیست

هر سال بعد از گروه بندی و قرعه کشی می گوییم گروه فلان تیم آسان است و فلان تیم در گروه مرگ قرار می گیرد و در نهایت همه نمایندگان مان در دور اول یا نهایتا دور دوم حذف می شوند. ما باید از ابتدا به همه مسابقات با دیده کاملا جدی نگاه کنیم. گروه پرسپولیس را هم آسان در نظر نگیریم که فقط نماینده کشورمان ضرر می کند. همانطور که نباید گروه استقلال را بزرگ و سخت تلقی کنیم.

به گزارش مشرق، گروه بندی مسابقات لیگ قهرمانان در سال 2018 به شرح زیر است:

گروه A

الجزیره امارات - الاهلی عربستان - تراکتورسازی - برنده پلی آف الغرافه قطر و پاختاکور ازبکستان

گروه B

الوحده امارات - الدحیل قطر - لوکوموتیو ازبکستان - برنده پلی آف ذوب آهن و آیزوال هند

گروه C

الوصل امارات - پرسپولیس ایران - السد قطر - برنده پلی آف نسف قارشی ازبکستان و الفیصلی اردن

گروه D

برنده پلی‌آف العین امارات و الملاکیه بحرین - الهلال عربستان - استقلال ایران - الریان قطر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خخخ IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    7 9
    سعی میکنم نخندم خخخخخ
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
      5 2
      لنگی میگم خریبین بیاد ها
  • حميد IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    5 3
    العين 6 تا به استقلال زد 6تا نزد ولي بازم داره از استقلال ميترسه. مخصوصا عمر عبدالرحمن
    • سوبله چوبله IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
      3 1
      اونوقت الهلال و خریبین چند تا به شما زدن؟ شیش تا ؟ آخه چطوری این همه گل خوردین.تازه شیش تا دیگه هم نزد
    • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
      2 0
      وقتی تیمت هافبک دفاعی نداشته باشه داغون میشی... یه چیزی میگنم نخندی یه تیمی اومد بازیکن خودی رو مرد سال آسیا کنه بازیکن رقیب رو مرد سال آسیا کرد خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس