کد خبر 806923
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
آزادسازی ربوده شدگان فوعه و کفریای سوریه

عصر روز گذشته 15 تن از اهالی ربوده شده شهرهای شیعه نشین و محاصره شده فوعه و کفریا توسط گروه های تروریستی معارض دولت سوریه آزاد شدند.

به گزارش مشرق، عصر روز گذشته 15 تن از اهالی ربوده شده شهرهای شیعه نشین و محاصره شده فوعه و کفریا توسط گروه های تروریستی معارض دولت سوریه آزاد شدند.بنابر این گزارش، آزادشدگان 9 مرد، سه زن و 3 کودک خردسال هستند که در جریان انفجار انتحاری در مسیر کاروان اهالی فوعه و کفریا در منطقه راشدین واقع در غرب حلب ربوده و طی ماه های گذشته از سرنوشت آنها خبری در دست نبود

به گفته منابع سوری ازادی این افراد پس از فشارهای ایران و سوریه به ترکیه برای تعیین وضعیت سرنوشت این افراد صورت گرفته است. لازم به ذکر است که گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره کاروان حامل شیعیان ساکن فوعه و کفریا را در راشدین حلب هدف حمله انتحاری قرار داده بود که صدها شهید و مجروح برجای گذاشت.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • M.sh IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
    16 0
    خدا لعنت کنه اردوغان جاه طلب رو. این اسلام نماها با یدک کشیدن اسم اسلام، تیشه به ریشه اسلام ناب محمدی صلی اللّه علیه واله والسلم میزنند.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    0 4
    تازه با اردوغان دوست شدیم بهش توهین نکنین.
    • رضا شیرین IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
      3 0
      سیاست اردوغان اینه که از هر دو طرف بهره مند بشه ، دولت مردان ما باید عاقل باشند که تن به این باج خواهی های ارودغان ندهند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس