طرح دفاع مقدس

در اولین روز از برگزاری ششمین همایش «۱۰ روز با عکاسان»، نشست «نقش هنرمندان زن در دفاع مقدس» در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در ششمین همایش «10 روز با عکاسان»، نشست «نقش هنرمندان زن در دفاع مقدس» با حضور مریم کاظم زاده خبرنگار و عکاس دفاع مقدس و همسر شهید اصغر وصالی و رضیه غبیشی عکاس و نویسنده دفاع مقدس و همسر عکاسِ شهید منصور عطشانی برگزار شد.

در این نشست که توسط «انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس» برگزار شده بود به بررسی آثار و عکس‌های مریم کاظم‌زاده و کتاب‌های رضیه غبیشی پرداخته شد.

همچنین «انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس» در جریان برگزاری ششمین همایش «10 روز با عکاسان»، سه نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس را برگزار خواهد کرد؛ اولین نمایشگاه «18 فریم از یک حلقه از جنگ» نام دارد که شامل عکس‌های حمیدرضا ولی است. در دومین و سومین نمایشگاه به زندگی و آثار شهید منصور عطشانی پرداخته‌ می‌شود؛ این شهید بزرگوار به همراه خانواده خود در تمام سال‌های جنگ در آبادان و جزیره مینو که جزء مناطق در تیررس دشمن بوده حضور داشته‌اند؛ در نمایشگاه دوم 21 قطعه از عکس‌هایی که توسط شهید عطشانی ثبت شده و در نمایشگاه سوم 21 قطعه از عکس‌هایی که روایتگر زندگی این عکاسِ شهید و خانواده‌شان در دوران محاصره در جزیره مینو است به معرض نمایش عموم قرار داده می‌شود.

ششمین همایش «10 روز با عکاسان» از 15 تا 24 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس