کد خبر 806552
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: محور پونل ـ خلخال در استان گیلان به علت بارش سنگین برف و کولاک و ریزش بهمن مسدود شده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای درگز ـ قوچان و کاشمر ـ سبزوار در استان خراسان رضوی و همچنین محورهای توسکستان و خوش‌ییلاق در استان گلستان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای استان مازندران و گلستان پرداخت و گفت: در محور مشهد ـ نیشابور در خراسان رضوی نیز باران می‌بارد.

وی اعلام کرد: در حال حاضر تردد در محورهای اسالم ـ خلخال در استان اردبیل و شاهرود ـ آزادشهر در استان سمنان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است. 

این مقام ارشد راهور ناجا به ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی پرداخت و اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در شمال به جنوب محور کرج ـ چالوس محدوده دزدبن و سد کرج و شمال به جنوب محور هراز محدوده پلیس‌راه آمل و نارنجستان تا تونل شماره یک و همچنین شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده سرخ‌کلا نیمه‌سنگین است. 

سرهنگ رحمانی به یک طرفه شدن محور چالوس در بعدازظهر امروز اشاره و اظهار داشت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز 17 آذر از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت 16 الی 24 محدوده مرزن‌آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

وی اضافه کرد: از ساعت 13 الی 24 امروز 17 آذر تردد انواع وسیله نقلیه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 الی 24 از آب‌اسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

سرهنگ رحمانی اعلام کرد: محور پونل ـ خلخال در استان گیلان به علت بارش سنگین برف و کولاک و ریزش بهمن مسدود شده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس