کد خبر 806240
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۵
شاختار دونتسک

از گروه F رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در هفته ششم، ناپولی در خانه فاینورد شکست خورد و به لیگ اروپا رفت. شاختار دونتسک هم توانست با نتیجه ۲-۱ منچسترسیتی را شکست دهد.

به گزارش مشرق، با این نتایج منچسترسیتی با پانزده امتیاز، شاختار با دوازده امتیاز و ناپولی و فاینورد به ترتیب با هفت و یک امتیاز در رده سوم و چهارم قرار گرفتند. 

 در دیدار فاینورد و ناپولی که از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه کویپ برگزار شد، ناپولی نتوانست فاینورد را شکست دهد و با نتیجه ۲-۱ شکست خورد . در نیمه اول ناپولی توانست خیلی سریع در دقیقه دو توسط زلینسکی به گل برسد تا امید های خود را برای صعود زنده نگه دارد. اما در دقیقه سی و سه یورگنسن مهاجم فاینورد گل مساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

همشیک

در نیمه دوم نیز بازی متعادل دنبال شد و فاینورد نیز از دقیقه هشتاد و چهار ده نفره شد و در ادامه تیم میزبان توانست در دقیقه نود و یک به گل برسد، تا فاینورد تنها پیروزی خود در این فصل از لیگ قهرمانان را کسب کرده باشد.

در دیگر دیدار این گروه، منچسترسیتی مهمان شاختار دونتسک اوکراین بود. در این بازی پپ گواردیولا به بسیاری از نفراتش استراحت داده بود و به دلیل اینکه صعود خود را از هفته قبل قطعی کرده بود، فشار زیادی نیاورد. در نیمه اول شاختار توانست توسط برنارد در دقیقه بیست و شش دروازه ادرسون را باز کند. شش دقیقه بعد نیز اسماعیلی موفق روی پاس عمقی و زیبا مارلوس و همچنین خروج اشتباه ادرسون برای بار دوم به گل برسند. نیمه اول با نتیجه ۲-۰ به نفع میزبان به پایان رسید. 

شاختار دونتسک

در نیمه دوم دو تیم فشار زیادی به یک دیگر وارد نکردند و از نتیجه به دست آمده به نوعی راضی بودند. فقط آگوئرو در آخرین ثانیه ها توانست از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل برساند. با این نتیجه شاختار به همراه منچسترسیتی به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس