کد خبر 806198
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
کرانچار

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سراغ دفاع سه نفره رفتیم و بعد از ‌آن هم گل سوم را خوردیم و دروازه بان استقلال هم ستاره تیم بود.

به گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: شاهد یک بازی خوب بودیم. گل زودرس استقلال در دقیقه ۴ برای تیم ما مشکل ایجاد کرد و بعد از گل تلاش کردیم این گل را جبران کنیم اما با ضربه کاشته جباروف همه چیز تغییر کرد او برای تیم ما هم گل های اینگونه زد و به همین دلیل در نیمه دوم سیستم تیم را تغییر دادیم و سراغ دفاع سه نفره رفتیم و بعد از ‌آن هم گل سوم را خوردیم و دروازه بان استقلال هم ستاره تیم بود.

* از بازی سپاهان در نیمه دوم راضی‌ام

بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم استقلال نسبت به بازی قبل سه چهار تغییر داشت و مخاطره‌آمیز بازی کرد در نهایت هم از آن سود برد. من از بازی بازیکنان در نیمه دوم راضی هستم اما از نتیجه این بازی ناراضی‌ام.

* دروازه‌بان استقلال مانع گلزنی ما شد

کرانچار در مورد اینکه در نیمه مربیان هم تیم سپاهان گل خورد، گفت: باید آن گل را بیشتر بررسی کنیم آنچه رخ داد این بود که سیاوش یزدانی توپ را دفع کرد و  این صحنه مشکوک به آفساید بود در نهایت هم گل پذیرفته شده هرچند این گل تأثیری در نتیجه بازی نداشت اما در نیمه دوم ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که دروازه‌بان استقلال با عکس‌‌العمل‌های خوبش مانع گلزنی ما شد.

* دستور دادیم روی جباروف و قائدی فشار بیاورند

وی در مورد اینکه چرا فاصله بین مهاجمان تیم و هافبک‌ها زیاد بود، تصریح کرد: دلیل این مسئله این بود که ما به هافبک‌ها دستور داردیم هافبک‌های استقلال مخصوصاً جباروف و قائدی جوان را تحت فشار قرار دهند و در برخی صحنه‌ها در بازگشت به مدافعان اضافه می‌شدند و فشرده کار می‌کردند. استقلال غیر از گل‌ها شانس دیگری ایجاد نکرد مشکل ما در نیمه اول این اتفاق که بازیکنان فاصله‌شان بیشتر می‌شد به خاطر روند درونی بازی بود.

*  بازیکن ما در کنار نقطه کرنر نباید اقدام به دریبل می‌کرد

سرمربی سپاهان در ادامه تأکید کرد: بعد از گل دقیقه ۴ خطری دیگری روی دروازه ما ایجاد نشد و هافبک‌‌ها توانستند اکثر توپ‌هایی که ارسال می‌شد را برگردانند جنگ اصلی میان هافبک‌ها میانه زمین بود. بازیکن ما در کنار نقطه کرنر نباید اقدام به دریبل می‌کرد تا با آن اشتباه یک ضربه کاشته که منجر به گل شود را در اختیار استقلال بگذارند در سایر صحنه‌ها اکثراً خوب کار کردیم و توانستیم توپ‌ها را جمع کنیم و بازگردیم.

* از نتایج نیم‌فصل اول راضی نیستم

کرانچار در مورد اینکه امکان دارد در نیم فصل دوم سرمربی تیم سپاهان تغییر کند زیرا نتایج نیم‌فصل اول خوب نبوده است، گفت: از نتایج نیم‌فصل اول خود ما هم راضی نیستیم اما نحوه بازی تیم این نوید را می‌دهد که با حضور بازیکنان جوان بتوانیم این نتایج را به شکلی جبران کنیم. اگر رئیس هیأت مدیره یا مدیریت باشگاه چنین تصمیمی داشته باشد خودشان در این مورد صحبت می‌کنند البته تا امروز چنین مطلبی وجود نداشته است. در نیم‌فصل دوم با جذب یک هافبک و آمدن مهدی شریفی می‌توانیم آینده خوبی برای تیم تصور کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
    0 1
    دروازه بان شما ستاره بازی بود!..بهش بگو حتما یه عینک بخره!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس