کد خبر 805170
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶
کشف جسد

پسرجوانی که درپی اختلاف‌های شخصی، دوستش را به محلی خلوت کشانده و با شلیک گلوله، او را به قتل رسانده و جسدش را درچاهی انداخته بود، پس ازدستگیری، جزئیات قتل رافاش کرد و کارآگاهان را به محل جنایت برد.

به گزارش مشرق، تحقیقات پلیسی درباره این پرونده به‌ دنبال اعلام گزارش ناپدید شدن پسر 27 ساله از سوی خانواده‌اش در دستور کار مأموران پلس شهرستان بهشهر-استان مازندران - قرارگرفت.
در این شکایت اعضای خانواده سید علی حسینی از اهالی و ساکنان منطقه «شهید آباد» اعلام کرده بودند که علی چند روز قبل از خانه خارج و به طور مرموزی ناپدید شده است. آنها گفتند دراین چند روز با تمام بستگان و آشنایان‌شان تماس گرفته اما هیچ‌کس ازاوخبر نداشت.

بنابراین به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب بهشهر، تیمی از مأموران آگاهی این شهرستان تلاش برای به‌دست آوردن ردی از جوان ناپدید شده را آغاز کردند.آنها در نخستین گام‌ها و در یکی از شاخه‌های عملیاتی، به بررسی روابط دوستانه او پرداختند تا اینکه به یکی از آنها مظنون شده و او را به‌صورت نامحسوس تحت مراقبت قرار دادند. در ادامه تحقیقات تخصصی نامحسوس  اطلاعاتی به‌دست آوردند که نشان می‌داد به احتمال قوی پسرجوان در ماجرای ناپدید شدن سید علی دخالت داشته است.

به این ترتیب احمد با دستوربازپرس، از سوی پلیس بازداشت شد، اما او با اظهار بی‌گناهی تلاش کرد مسیر تحقیقات را تغییردهد که  در ادامه و در جریان بازجویی‌های فنی، پلیسی، وقتی با دلایل و مستندات غیر قابل انکارکارآگاهان روبه‌رو شد به ناچار اعتراف کرد و پرده از راز جنایت هولناک برداشت.

وی در اعتراف‌های تکان دهنده‌اش گفت: روز حادثه دوستم را به بهانه‌ای به مکان خلوتی کشانده و پس ازمشاجره بر سر اختلافی که داشتیم با هم جرو بحث کردیم، اما ناگهان عصبانی شده و لوله اسلحه شکاری‌ام را به طرفش نشانه رفتم و قبل از اینکه فرصت عکس العملی داشته باشد ماشه را چکاندم که چند لحظه بعد هم جان سپرد.وی در ادامه محل رهایی جسد را به مأموران نشان داد و گفت: بعد از اینکه اطمینان پیدا کردم او کشته شده است برای اینکه رازم فاش نشود جسدش را به داخل چاهی انداختم. پس از این اعتراف‌ها تیم جنایی راهی محل واقعه شده و جسد را از چاه بیرون کشیدند.سپس به دستور بازپرس پرونده جسد برای تعیین علت و زمان وقوع قتل به پزشکی قانونی انتقال یافت.  عامل جنایت هم‌اکنون  بازداشت شده  و با صدور قرار قانونی تا انجام تحقیقات تکمیلی بازداشت است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ب IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
    2 0
    مملکت ما جالبه. از یه طرف اسلحهشکاری مثل نون و آب تو مغازه ها داره به فروش میرسه از طرفی اینهمه جنایت با اسلحه ی شکاری و اینهمه کشتن حیوانات در مناطق حفاظت شده
  • زهرا روحی IT ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
    0 2
    جالبه! هر روز قتل هر روز درگیری هر روز..... و از همه جالبتر کپی کردن تصویر روزنامه ایران بدون درج منبع از کانال بهشهر1400

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس