شین تائه یونگ

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: ما در گروهی قرار گرفته‌ایم که با برنامه‌ریزی خوب می‌توانیم به مرحله دوم صعود کنیم.

به گزارش مشرق، شین تائه یانگ، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی که در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی حضور داشت تاکید کرد این تیم می‌تواند به مرحله دوم صعود کند.

تیم فوتبال کره جنوبی در جام جهانی در گروه F با تیم‌های مکزیک، آلمان و سوئد همگروه است. وی اعتقاد دارد این قرعه نه خوب و نه بد است.

شین تائه در این باره اظهار داشت: شکست قهرمان 4 دوره جام جهانی و تیم صدرنشین جهان سخت خواهد بود اما تیم ملی کره این شانس را دارد تا مقابل مکزیک و سوئد پیروز شود.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی خاطرنشان کرد: می‌دانم شانس زیادی نداریم اما اگر آمادگی خوبی داشته باشیم می‌توانم به مرحله بعد صعود کنیم.

کره جنوبی برای نخستین بار در جام جهانی مقابل سوئد قرار می‌گیرد. این تیم در دیدار دوستانه در سال 2014 مقابل مکزیک با نتیجه 4 بر صفر باخت. کره در کارنامه خود یک برد و 2 باخت را در دیدار با آلمان ثبت کرده است.

سرمربی کره جنوبی که امروز در فرودگاه اینچئون در جمع خبرنگاران مصاحبه کرده بود دوست داشت تیمش در گروه A با روسیه، مصر و اروگوئه همگروه می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی گروه A کامل شد با خودم فکر کردم ای کاش با پرتغال و اسپانیا در گروه B و با انگلیس و بلژیک در گروه G در یک قرعه قرار نگیریم. فکر می‌کردم گروه‌های دیگر بهتر است.

این مربی سابقه حضور در المپیک و جام جهانی زیر 20 سال حضور داشته است.

وی در این باره عنوان کرد: چیزی که من از المپیک و جام جهانی یاد گرفتم این است که مسابقه اول بسیار مهم به شمار می‌رود. اگر نتیجه خوبی در بازی اول بگیریم می‌توانیم به مرحله دوم راه پیدا کنیم.

شین تائه یادآور شد: ما برنامه‌های تمرینی در ماه ژانویه و دیدارهای دوستانه در ماه مارس داریم. من از فدراسیون فوتبال کره درخواست کرده‌ام دیدارهای دوستانه‌ای با تیم‌های مشابه که در گروه‌های دیگر قرار دارند برای ما تدارک ببینند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    0 0
    میگه اینا مهمه: "مسابقه اول بسیار مهم به شمار می‌رود" "دیدارهای دوستانه‌ای با تیم‌های مشابه"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس