کشتی

تیم کشتی آزاد بیمه رازی در حالی با ۱۵ کشتی‌گیر خود را مهیای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان می‌کند که در ترکیب این تیم ۳ کشتی‌گیر شاخص روس حضور خواهند داشت.

به گزارش مشرق، چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران و با حضور ۹ کشور خارجی شامل آمریکا، کانادا، مجارستان، بلغارستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، مغولستان و تاجیکستان و ۳ تیم برتر لیگ ایران به نام‌های بیمه رازی، ایزی‌پایپ کاشان و ستارگان ساری برگزار می‌شود.

تیم بیمه رازی قهرمان ۲ دوره نخست این رقابت‌ها و تایتان مرکوری آمریکا قهرمان دوره پیش این رقابت‌ها، مهمترین شانس‌های کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها هستند و هر دو تیم با ترکیبی از بهترین نفرات و عنوان‌داران جهان و المپیک رقابت تنگاتنگی با یکدیگر برای ایستادن بر روی سکوی نخست جام باشگاه‌های جهان دارند.

تیم تایتان مرکوری در ترکیب خود نفرات شاخص و عنوان‌داری همچون  توماس گیلمان دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۷ در وزن ۵۷ کیلوگرم، لوگان استیبر دارنده مدال طلای جهان۲۰۱۶ در وزن ۶۱ کیلوگرم، فرانکلین گومز دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۱از پورتوریکو در وزن ۶۵ کیلوگرم، دیوید تیلور برنده حسن یزدانی در جام جهانی کرمانشاه در وزن ۸۶ کیلوگرم، جی دن کاکس دارنده برنز المپیک ۲۰۱۶ و برنز جهان ۲۰۱۷ در وزن ۹۲ کیلوگرم، کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک در وزن ۹۷ کیلوگرم و نیکولاس گویازدوفسکی نفر سوم جهان در جهانی ۲۰۱۷ پاریس در سنگین وزن از جمله چهره‌های شاخص آمریکا در این رقابت‌ها هستند.

اما تیم بیمه رازی قهرمان دو دوره نخست جام باشگاه‌های جهان نیز دیگر مدعی جدی این رقابت‌هاست و با توجه به ترکیبی که در اختیار دارد به دنبال نگهداشتن جام قهرمانی در ایران است.

یونس سرمستی، مسعود اسماعیل‌پور، ایمان صادقی، میثم نصیری، سید احمد محمدی، حامد رشیدی، بهمن تیموری، محمد جواد ابراهیمی، کامران قاسم‌پور، مجتبی گلیج، یدالله محبی و کمیل قاسمی ۱۲ آزادکار ایرانی تیم بیمه رازی در این رقابت‌ها خواهند بود.

همچنین عبدالرشید سعدالله‌یف قهرمان جهان و المپیک ملقب به «تانک روس» در وزن ۹۷ کیلوگرم، ختیک تسابولوف آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم روسیه و دارنده مدال طلای جهان و انور گدویف دارنده مدال نقره المپیک ریو ۳ آزادکار خارجی و مطرح بیمه رازی در این رقابت‌ها هستند.

البته سعدالله یف به مسئولان بیمه رازی اعلام کرده حاضر است در هر ۲ وزن ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم برای این تیم به میدان برود که هنوز این موضوع نهایی نشده است. در صورتیکه سعدالله یف در وزن ۹۷ کیلوگرم به روی تشک برود باید منتظر دیدار حساس و بسیار جذاب وی با کایل اسنایدر آمریکایی و قهرمان جهان و المپیک باشیم. سعدالله یف در جریان دیدار فینال مسابقات جهانی پاریس مقابل اسنایدر در یک مبارزه نزدیک نتیجه را واگذار کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • محمود IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    7 5
    میرین واسه چی وقتی میدونین تیم اسرائیل هم اونجاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس